Eggløsningstester

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hei
Jeg er ny på eggløsningstester.. skal de bli gradvis sterkere frem til eggløsning?
I følge forutsigelse fra Flo appen er EL på mandag, så jeg begynte å teste idag. Testen på morgenen, var sterkere enn testen på kvelden.. Men ingen av dem positive.. Har det noe betydning?
 
9B507EBA-BA21-49FC-9108-6CF1E94FBA68.jpeg 9289749A-9CB2-4237-8FB3-73699CFEDE0F.jpeg
 
Hei
Jeg er ny på eggløsningstester.. skal de bli gradvis sterkere frem til eggløsning?
I følge forutsigelse fra Flo appen er EL på mandag, så jeg begynte å teste idag. Testen på morgenen, var sterkere enn testen på kvelden.. Men ingen av dem positive.. Har det noe betydning?
Testene kan variere litt i styrke frem til den tydelig blir sterkere og positiv test. Lykke til med testinga!
 
Mine blir ikke gradvis sterkere. Er negative helt til de plutselig er positiv, og så er de negativ igjen dagen etterpå
 
Jeg tenker at du kanskje har tidligere EL enn hva appen sier?
Brukte Clue selv, og når jeg startet å teste etter EL så bommet appen med flere dager. Sist EL var på CD10.
Hadde som regel ikke elslim for å bekrefte, men kjente eggløsningen (hvis jeg var våken).

Ja det kan jo hende.. Så du tenker el har vært?
Testen er enda svakere idag, så...
 
Det er min første tanke ja:) men for all del, har sett flere der testene blir sterke og svake om en annen. Men skader ikke å teste tidlig en mnd, i fall du har veldig tidlig EL:)

Takk for svar, jeg får teste litt, å se om jeg blir klok på det..
 
66EDB139-BDBC-4810-A018-D12F45C8A558.jpeg Kan ikke bli stort hvitere enn dette..
 
Nei det blir vel ikke det. Da gikk du nok glipp av toppen. Hvor lang syklus har du og når startet du å teste?

Syklus på 29/30 dager.. begynte å teste på CD 14.. El slim begynte på CD 15, og har det enda CD 17 idag..
Skjønner ingenting, aldri prøvd el tester før, får vel teste hele syklusen neste syklus..
 
Syklus på 29/30 dager.. begynte å teste på CD 14.. El slim begynte på CD 15, og har det enda CD 17 idag..
Skjønner ingenting, aldri prøvd el tester før, får vel teste hele syklusen neste syklus..
Ville ha startet å teste mellom CD10 og 12. Jeg har sykluser på ca 28 dager og får positiv test på CD12-13. Begynner å teste på CD10. Med EL slim så skulle jo testene vært en del sterkere enn den er nå.
 
Ville ha startet å teste mellom CD10 og 12. Jeg har sykluser på ca 28 dager og får positiv test på CD12-13. Begynner å teste på CD10. Med EL slim så skulle jo testene vært en del sterkere enn den er nå.

Takk :)
Ja, rart med el slim men ingen positiv test.. Noe vits i fortsette å teste i denne syklusen?
 
Takk :)
Ja, rart med el slim men ingen positiv test.. Noe vits i fortsette å teste i denne syklusen?
Vanskelig å si egentlig. I forhold til sykluslengde og hvor du er i syklus så er det mulig at EL ikke har vært enda men da må jo testene bli positiv ganske så snart.
 
Back
Topp