Eggløsningstester

Har et spørsmål angående CB digital eggløsningstest; hvor lenge varer de? Jeg skjønner at jeg må kjøpe nye tester (de man tisser på), men hvor lenge kan den digitale delen vare?
Den funker bare på de pinnene som er med i pakka :hungry:
 
Finnes det noen som kan tyde denne sammen med meg? Tatt idag kl 0730, og er helt ny på dette me el-testing men har et sterkt ønske om nr 2, så derfor tester jeg denne pp. ☺️
 

Vedlegg

  • IMG_20200113_091742.jpg
    IMG_20200113_091742.jpg
    16,6 KB · Visninger: 26
Hei. Holder på å venter på eggløsning denne helga. Er det like før i følge CB ( Clear Blue) eggløsningstest så fikk jeg ring altså ikke smiley enda. Den viser smiley 2 beste dagene. Men syns streken er ganske sterk. Hva mener dere?

Har nettopp vært igjennom en MA , men hatt en runde med menstruasjon etter MA. Så håper å finne eggløsning...


Legger ved bilde av de to testene jeg har tatt i dagVis vedlegget 316457
Åååh, tror vi var i samme termin gruppe ❤️ juni 2020. Jeg hadde også MA i uke 13, foster ble målt til 9+1 eller noe slikt.. Vi prøver også igjen denne mnd, og venter spent på dagen der jeg kan teste.. Har ikke brukt eggløsningstester, så er ikke sikkert at jeg har truffet riktig. Men tiden vil vise :)
 
Åååh, tror vi var i samme termin gruppe ❤️ juni 2020. Jeg hadde også MA i uke 13, foster ble målt til 9+1 eller noe slikt.. Vi prøver også igjen denne mnd, og venter spent på dagen der jeg kan teste.. Har ikke brukt eggløsningstester, så er ikke sikkert at jeg har truffet riktig. Men tiden vil vise :)

Var i 2020 junigruppa ja :). Tror ikke vi truffet denne gangen men må se om jeg får menstruasjon eller ikke neste uke.men skal prøve igjen vis det ikke sitter nå. Er veldig babysjuk føler at alle i rundt får og ikke jeg. Men da er det vist ikke bare meg som ikke får men trist uansett... Når man ønsker veldig. Skal slutte med tester jeg og. Å bare prøve...
 
Var i 2020 junigruppa ja :). Tror ikke vi truffet denne gangen men må se om jeg får menstruasjon eller ikke neste uke.men skal prøve igjen vis det ikke sitter nå. Er veldig babysjuk føler at alle i rundt får og ikke jeg. Men da er det vist ikke bare meg som ikke får men trist uansett... Når man ønsker veldig. Skal slutte med tester jeg og. Å bare prøve...
Ja ønske e veldig stort her og :( så krysse fingrene for at mens ikkje komme om ei uka.. ❤️ Blir heilt fucka i hodet av dette, har testa meg kver dag itte sex skjøl om eg vett at det e for tidlig... Heilt rart kor galen i hodet eg blir av dette! Men eg har heldigvis en nydelig gutt fra før, så satse på at eg klare å bli gravid engang te.
 
Back
Topp