Eggløsningstester

MidjoHanne

Andre møte med forumet
Hei. Holder på å venter på eggløsning denne helga. Er det like før i følge CB ( Clear Blue) eggløsningstest så fikk jeg ring altså ikke smiley enda. Den viser smiley 2 beste dagene. Men syns streken er ganske sterk. Hva mener dere?

Har nettopp vært igjennom en MA , men hatt en runde med menstruasjon etter MA. Så håper å finne eggløsning...


Legger ved bilde av de to testene jeg har tatt i dag
IMG_20200109_121941044.jpg
 
Hei. Holder på å venter på eggløsning denne helga. Er det like før i følge CB ( Clear Blue) eggløsningstest så fikk jeg ring altså ikke smiley enda. Den viser smiley 2 beste dagene. Men syns streken er ganske sterk. Hva mener dere?

Har nettopp vært igjennom en MA , men hatt en runde med menstruasjon etter MA. Så håper å finne eggløsning...


Legger ved bilde av de to testene jeg har tatt i dagVis vedlegget 316457
Synes ikke den er sterk, men plutselig kan den gjøre et hopp. Digitale testene skal ikke leses av som en strips heller :shy:
 
Hei. Holder på å venter på eggløsning denne helga. Er det like før i følge CB ( Clear Blue) eggløsningstest så fikk jeg ring altså ikke smiley enda. Den viser smiley 2 beste dagene. Men syns streken er ganske sterk. Hva mener dere?

Har nettopp vært igjennom en MA , men hatt en runde med menstruasjon etter MA. Så håper å finne eggløsning...


Legger ved bilde av de to testene jeg har tatt i dagVis vedlegget 316457

Strekene er nesten like sterke når man har eggløsning, så er nok ikke helt der enda. Håper eggløsning er rett rundt hjørnet ☺️
 
Finnes det termin gruppe for oktober 2020 her? Finner det ikke. Sliter med å finne frem her på babyverden
 
Finnes det termin gruppe for oktober 2020 her? Finner det ikke. Sliter med å finne frem her på babyverden
Den er opprettet, men det er naturlig nok ikke aktivitet der fordi det ikke er noen som er gravide med termin i oktober 2020 enda. :)
 
Hei. Holder på å venter på eggløsning denne helga. Er det like før i følge CB ( Clear Blue) eggløsningstest så fikk jeg ring altså ikke smiley enda. Den viser smiley 2 beste dagene. Men syns streken er ganske sterk. Hva mener dere?

Har nettopp vært igjennom en MA , men hatt en runde med menstruasjon etter MA. Så håper å finne eggløsning...


Legger ved bilde av de to testene jeg har tatt i dagVis vedlegget 316457
For meg så hadde EL vært langt unna med den streken der, som i mine øyne er svak.. Men LH er iallfall igang;)
 
Skal ha EL på søndag følge CB eggløsningskalkulator og den hadde rett forrige graviditet
Mye kan skje på kort tid. Mine går fra nesten helt usynlige streker til kjempesterke på en liten dag. :) Forrige syklus hadde jeg vel én dag med blinkende smilefjes på cb digital el-test, før det ble fast smilefjes.
 
Skal ha EL på søndag følge CB eggløsningskalkulator og den hadde rett forrige graviditet
Det er absolutt ikke usannsynlig, stigningen kan skje fort den;) selv pleide jeg å følge med på utfloden og mår det berømte EL-slimet (eggehviten) begynte pleide jeg å begynne testingen
 
Litt samme spørsmål som trådstarter:shy:.. Tok en clearblue EL test som viste sirkel (altså ikke fertil), men syns test-streken var ganske sterk til å skulle vise ikke fertil. Er på CD 9 og har ikke forventet EL før fredag i neste uke. Kan jeg forvente at EL kommer tidligere enn fredag med tanke på denne testen? Burde jeg teste hver dag fremover i tilfelle?
 

Vedlegg

  • BB56266E-C4B2-4D5D-BF5A-640769140425.jpeg
    BB56266E-C4B2-4D5D-BF5A-640769140425.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 44
Litt samme spørsmål som trådstarter:shy:.. Tok en clearblue EL test som viste sirkel (altså ikke fertil), men syns test-streken var ganske sterk til å skulle vise ikke fertil. Er på CD 9 og har ikke forventet EL før fredag i neste uke. Kan jeg forvente at EL kommer tidligere enn fredag med tanke på denne testen? Burde jeg teste hver dag fremover i tilfelle?
Synes ikke den testen var så veldig sterk, tror ikke det er usannsynlig at EL er når du tror :)
 
Synes ikke den testen var så veldig sterk, tror ikke det er usannsynlig at EL er når du tror :)
Håper du har rett:happy: Er hos foreldrene mine frem til mandag, så ikke like lett å få lagt inn aksjer i helga.
 
Har et spørsmål angående CB digital eggløsningstest; hvor lenge varer de? Jeg skjønner at jeg må kjøpe nye tester (de man tisser på), men hvor lenge kan den digitale delen vare?
 
Back
Topp