Eggløsningstester

lillemy-1989

Forelsket i forumet
Flere som brukte eggløsningstester før dere ble gravide?
Jeg brukte det da jeg hadde lange og noe ustabile sykluser. Så for vår del klaffet det sannsynlig pga de testene :) Så jeg har god erfaring med det nå.

Jepp og EL kom 4 dager før forventa (første riktige syklus etter MA)

Ja, og det er første gang jeg har sett så positiv test :) Brukte de en liten periode i fjor, og så perioden før jeg ble gravid nå.

Ja, jeg brukte el-tester, men tviler på at det var avgjørende. Vi hadde sex nesten hver dag uansett. Men greit å vite når eggløsninga var sånn at det er lettere å regne ut riktig termin :)

Ja, og her kom EL 4 dager etter forventa! :O

Nei :) Sjekket sånn ca med en sånn kalkulator, men det ble bare til at vi hadde endel sex i dagene før det som tydeligvis var EL :)

Brukte ikke. Var først i ettertid at jeg regnet meg frem til at to ubeskyttete runder kanskje traff like etter EL. Vips var jeg gravid! Kanskje EL var senere enn forventet. Vi hadde planlagt prøving i fremtiden så hadde bestilt tester før jeg fant ut av graviditet. Endte med sa, så tenker begynne teste når jeg er ferdig med sa-blødningene

Prøvde å bruke det før forrige svangerskap, men hadde så lange sykluser at de ikke kunne brukes ( slo ikke ut heller ) ( syklus i oppimot 65 dager, det var veldig frustrerende) denne gangen gikk vi for ca eggløsningercog syklistene hadde stabilisert seg på rundt 30-35 dager og spiren satt på 3 pp. Så mine erfaringer er at det er like greit uten el. tester....

Jeg tempet de siste syklusene, det funket mye bedre for meg :)

Back
Topp