Eggløsningstester, ulikt resultat for hvert bilde

Solstråla2024

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Sommerfuglene
Har babyplan tester og null erfaring med EL-tester. Testet i dag og tok flere bilder etter hverandre på samme test, men mange fikk så ulikt resultat, alt mellom 0,8 til 1, er vel ikke såååå stor forskjell det, men er det vanlig? Da er det ikke helt til å stole på vel?

BP sine er de mest vanligste og beste . Ta testen også lar du den ligge i 1 min . Du skal vel ikke lese av etter 3 min . Jeg pleide å ta bilde etter ca2 min . Den kunne bli mørkere etter enda to min . Viktig å finne den balansen . Legger du dem inn i premom? Har du bilde ?

Står det ikke etter 5 min på pakken? Synes jeg leste det :)
Legger med bilde, jeg slettet de andre som var lavere på samme test, ville ikke ha så mange der :scratch
Før den siste testen viste appen en topp på den høyeste fordi den var lavere på neste test, men nå ble det plutselig ingen topp, bare høy…
Jeg har verking i ryggen ved EL, men kjenner det flere dager, så ikke så lett å vite akkurat når EL er :)

IMG_1593.png

BP sine er de mest vanligste og beste . Ta testen også lar du den ligge i 1 min . Du skal vel ikke lese av etter 3 min . Jeg pleide å ta bilde etter ca2 min . Den kunne bli mørkere etter enda to min . Viktig å finne den balansen . Legger du dem inn i premom? Har du bilde ?

Fin normal stigning . Jeg husker ikke tiden . Men jeg tok bilde av mine etter 2-3 min som regel . HCG testene så bodde jeg på badet :laughing001
Tenker bare at den CD14 som er lavere er bare litt annen justering på . For man ser tydelig at den er på vei .

Back
Topp