~Eggløsningstestene våre Juli 2018~

Teststreken (den nærmest MAX) skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken (den andre).
Så denne er negativ! :)

Ok.
Testet igjen kl 16:30 og den mangler den mørke røsafargen. En time etter jeg testet begynte jeg å kjenne murringer.

Hva om testen hadde vært positiv nå! Og jeg er ikke hjemme før midt på natta å kan ta ny test[emoji85] Murringene har økt den siste halvtimen.

Kan en test være positiv så kort tid at på de 8 timene jeg er hjemmefra nå så kan jeg gå glipp av LH toppen?
 
Ok.
Testet igjen kl 16:30 og den mangler den mørke røsafargen. En time etter jeg testet begynte jeg å kjenne murringer.

Hva om testen hadde vært positiv nå! Og jeg er ikke hjemme før midt på natta å kan ta ny test[emoji85] Murringene har økt den siste halvtimen.

Kan en test være positiv så kort tid at på de 8 timene jeg er hjemmefra nå så kan jeg gå glipp av LH toppen?

I teorien er det mulig, men de fleste har lengre lh-topp enn som så.
Mange har positiv test over flere dager. 2 ganger daglig skal være godt innenfor for å finne lh-toppen! :)
 
I teorien er det mulig, men de fleste har lengre lh-topp enn som så.
Mange har positiv test over flere dager. 2 ganger daglig skal være godt innenfor for å finne lh-toppen! :)

Best å fortsette å teste etter den har blitt positiv da for å se hvor lenge det varer. Hvorfor varer det så lenge hos noen? Slipper egget uansett ikke før etter 24-36 timer når testen har blitt negativ da eller?

Nekter å tisse før jeg er hjemme igjen[emoji23]
 
Er denne positiv? Mikroskopisk ikke helt like mørk som kontrollstreken. Jeg vil så gjerne at den er positiv
IMG_3065.JPG
 
IMG_9246.JPG


Hjælp, denne ser da positiv ut eller? Cd11, første gang jeg tester etter el. Tok en i går morres, den var veldig svak. Blir å teste i ettermiddag hvertfall[emoji28]
 
Best å fortsette å teste etter den har blitt positiv da for å se hvor lenge det varer. Hvorfor varer det så lenge hos noen? Slipper egget uansett ikke før etter 24-36 timer når testen har blitt negativ da eller?

Nekter å tisse før jeg er hjemme igjen[emoji23]

Jeg bruker å teste helt til jeg har fått to negative tester for å være sikker :)
Tror ikke det, nei. Men kan vel slippe 12 timer etter også har jeg hørt, så kronglete å beregne :p
 
Vis vedlegget 265862

Hjælp, denne ser da positiv ut eller? Cd11, første gang jeg tester etter el. Tok en i går morres, den var veldig svak. Blir å teste i ettermiddag hvertfall[emoji28]

Denne var vrien! Jeg ville sagt kanskje neeeesten positiv, men vanskelig å basere ut ifra bilde.
Test igjen og se om streken blir sterkere eller svakere :)
 
IMG_9247.JPG


Tok ny test nå nettopp, og denne vil jeg si er positiv. Så da er det bare å teste to ganger om dagen til jeg får negativ? Eller?
 
Gårsdagens test øverst, dagens nederst. Helt ny på dette her, men ser ut som dagens er positiv? :) Jeg har ingen symptomer på EL, men hadde EL-slim igår.
 

Vedlegg

  • el.jpg
    el.jpg
    28,7 KB · Visninger: 43
Nesten positiv ?? Nederste
IMG_7561.JPG
 
Vis vedlegget 265892

Tok ny test nå nettopp, og denne vil jeg si er positiv. Så da er det bare å teste to ganger om dagen til jeg får negativ? Eller?
Når du har fått positiv test så ville jeg ha tatt det en gang om dagen på ettermiddag til den er negativ igjen.
 
Gårsdagens test øverst, dagens nederst. Helt ny på dette her, men ser ut som dagens er positiv? :) Jeg har ingen symptomer på EL, men hadde EL-slim igår.
Vil si den er positiv :)
 
Back
Topp