~Eggløsningstestene våre Juli 2018~

Absolutt ikke. Dette er første syklus jeg tar ELtester. Fra 2015-2017 hadde jeg 1 blæremola, 1 SA og 4 MA. Så NÅ fant Porsgrunn ut at jeg har et antistoff som lager små blodpropper. Det sa ikke sykehuset der jeg ble utredet for habituell abort noe om! Skal melde til pasientombudet hele denne fuckings situasjonen. Ble gravid på første og andre forsøk før. Nå sa Porsgrunn at siden i fjor har jeg fått lite egg og må bruke støttemedisiner som skal tas fra EL... Porsgrunn mener jeg har sen eggløsning og derfor altfor kort lutealfase så jeg skal bruke Lutinus fra EL og Ovitrelle. Likevel forventer jeg at EL skjer til normal tid[emoji24] Hvis jeg i det hele tatt har EL[emoji24][emoji24][emoji24] hadde jeg bare funnet den jævla eggløsninga[emoji24][emoji24][emoji24] FAEN!!!

Å helledussan for en bakgrunnshistorie :(
Vet rett og slett ikke hva jeg skal si jeg..
Er helt enig med deg i å melde til pasientombudet. Det er for dårlig at ting tar så lang tid altså :( For en påkjennig du har hatt, har rett og slett ingen ord...
Sender en stor styrkeklem og mange lykkeønskninger din vei :Heartblue:Heartpink:Heartred
 
Å helledussan for en bakgrunnshistorie :(
Vet rett og slett ikke hva jeg skal si jeg..
Er helt enig med deg i å melde til pasientombudet. Det er for dårlig at ting tar så lang tid altså :( For en påkjennig du har hatt, har rett og slett ingen ord...
Sender en stor styrkeklem og mange lykkeønskninger din vei :Heartblue:Heartpink:Heartred

Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️
 
Test 1 - Man 2. Juli - morgen - Negativ men sterk
Test 2 - Man 2. Juli - kveld - Negativ men like før
Test 3 - Tirsdag 3. Juli - morgen - POSITIV!
Test 4 - Tirsdag 3. Juli - kveld - negativ
Test 5 - Onsdag 4. Juli - morgen - negativ

Ser ut som jeg har funnet egget denne perioden ja! :D
 

Vedlegg

  • eggjakt.jpg
    eggjakt.jpg
    391,8 KB · Visninger: 71
Dag 14 i syklus. Litt mer farge enn i går og det har holdt seg slik hele dagen. Testet 6:30, 11:30 og 16:00. Skal teste 21:00 også.
Alle så ut som denne:
IMG_3027.JPG
 
EL- jakta er i gang! Venter ikke positiv test før om 2-3 dager, men klart, jo før, jo bedre :p

Negative tester så lagt naturligvis

IMG_20180704_204123.png
IMG_20180704_204425.jpg
 
Synes den siste der ser ganske sterk ut! :p Spennende tider!!

Ned nederste var CD 9, var ikke så sterk innen for de 5 minuttene den skulle leses av, men ble av en eller annen grunn veldig mørk da den tørket :wacky:
Men ja, veldig spennende.
Håper bare ikke EL kommer en dag jeg og gubben overlapper hverandre på dag/nattevakt, for da blir det 2 dager vi ikke får lagt inn aksjer :shy:
Men er vel litt typisk at EL kommer når det passer dårligst :hilarious:
 
Ned nederste var CD 9, var ikke så sterk innen for de 5 minuttene den skulle leses av, men ble av en eller annen grunn veldig mørk da den tørket :wacky:
Men ja, veldig spennende.
Håper bare ikke EL kommer en dag jeg og gubben overlapper hverandre på dag/nattevakt, for da blir det 2 dager vi ikke får lagt inn aksjer :shy:
Men er vel litt typisk at EL kommer når det passer dårligst :hilarious:
Kan skje innimellom det! :p

Det hadde vært typisk :eek: Når har du el i forhold til da ifølge dine beregninger?
 
Kan skje innimellom det! :p

Det hadde vært typisk :eek: Når har du el i forhold til da ifølge dine beregninger?

I forhold til appene jeg bruker, så skal jeg ha EL på søndag eller mandag, men hvis jeg får en ny syklus på 30 dager, så blir det vel ikke før tirsdag eller onsdag. Har mest et håp om at den skal komme fredag/lørdag :p
 
I forhold til appene jeg bruker, så skal jeg ha EL på søndag eller mandag, men hvis jeg får en ny syklus på 30 dager, så blir det vel ikke før tirsdag eller onsdag. Har mest et håp om at den skal komme fredag/lørdag :p

Skjønner! Når er det turnusene til deg og mannen passer dårlig med tanke på el da?
Krysser fingrene for at du får el på fredag/lørdag! :D
 
Skjønner! Når er det turnusene til deg og mannen passer dårlig med tanke på el da?
Krysser fingrene for at du får el på fredag/lørdag! :D

Blir katastrofe om den kommer mellom tirsdag og torsdag :p
Helga funger ganske greit, kan få inn en aksje på mandag, men ingen sjans fra tirsdag til og med torsdag :facepalm:
Så håper på normal sykluslengde denne måneden, men siden jeg prøver uten Letrozol denne måneden, så vet jeg jo ikke helt hva kroppen min vil gjøre :hilarious:
 
Dag 14 i syklus. Litt mer farge enn i går og det har holdt seg slik hele dagen. Testet 6:30, 11:30 og 16:00. Skal teste 21:00 også.
Alle så ut som denne:
Vis vedlegget 265577
Håper at den er på vei til å bli positiv. Godt tegn at den begynner å bli litt sterkere.
 
Blir katastrofe om den kommer mellom tirsdag og torsdag :p
Helga funger ganske greit, kan få inn en aksje på mandag, men ingen sjans fra tirsdag til og med torsdag :facepalm:
Så håper på normal sykluslengde denne måneden, men siden jeg prøver uten Letrozol denne måneden, så vet jeg jo ikke helt hva kroppen min vil gjøre :hilarious:

Skjønner! Da må el absolutt ikke komme imellom da!!
Den syklusen kan ofte bare gjøre som den vil, den :eek:
Men vi satser på el til helga for deg!
 
Skjønner! Da må el absolutt ikke komme imellom da!!
Den syklusen kan ofte bare gjøre som den vil, den :eek:
Men vi satser på el til helga for deg!

Ja, syns det er dårlig at kroppene våre ikke bare kan gjøre som den får beskjed om :hilarious:
Ja, satser på det :)

Hvor mange Dpo er du nå?
 
Ja, syns det er dårlig at kroppene våre ikke bare kan gjøre som den får beskjed om :hilarious:
Ja, satser på det :)

Hvor mange Dpo er du nå?

Litt usikker, fikk positiv test på tirsdag. Men egget kan jo slippe alt fra 12-48 timer etter positiv test såå :hilarious:
Jeg sier at jeg har el imorgen bare for å prøve å unngå å teste for tidlig, men jeg tror at jeg eeeegentlig er 1dpo om jeg kjenner kroppen min riktig! :)
 
Litt usikker, fikk positiv test på tirsdag. Men egget kan jo slippe alt fra 12-48 timer etter positiv test såå :hilarious:
Jeg sier at jeg har el imorgen bare for å prøve å unngå å teste for tidlig, men jeg tror at jeg eeeegentlig er 1dpo om jeg kjenner kroppen min riktig! :)

Tror du at du klarer å holde deg på testingen da? :p
Hadde det vært meg, så hadde jeg hele tiden tenkt "ja, men du er jo egentlig 2dpo mer, du kan jo teste..." :hilarious: Trodde aldri jeg skulle bli testetøs. På forrige graviditet så testet jeg ikke før IKM, men da visste jeg heller ikke at man kunne teste før :p
Hadde aldri trodd at prøving skulle være så dyrt :hilarious::wacky:
 
Tror du at du klarer å holde deg på testingen da? :p
Hadde det vært meg, så hadde jeg hele tiden tenkt "ja, men du er jo egentlig 2dpo mer, du kan jo teste..." :hilarious: Trodde aldri jeg skulle bli testetøs. På forrige graviditet så testet jeg ikke før IKM, men da visste jeg heller ikke at man kunne teste før :p
Hadde aldri trodd at prøving skulle være så dyrt :hilarious::wacky:

Nei, jeg kommer til å sitte der med negativ test 5dpo og slå meg i hodet fordi jeg er så dum :laughing001
Men jeg har sånn.. nesten 70 tester, så det går bra om jeg sløser denne pp :p
 
Back
Topp