Eggløsningstest

Mars-lillemor

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Hei. Jeg har aldri tidligere brukt eggløsningstest, men etter m.a i slutten av august så kjøpte jeg inn en pakke med syv tester. To uker etter m.a testet jeg og fikk en svak strek, og denne tolker jeg som negativ. Har fått litt økt utflod så har testet de siste tre dagene. Test-streken er blitt litt sterkere for hver dag nå, men fortsatt ikke like sterk som kontroll-streken. Kan det bety at eggløsning kan komme en av de nærmeste dagene fremover? :happy: Hilsen ei som er grønn på eggløsningstest! :hilarious:
 
Hei. Jeg har aldri tidligere brukt eggløsningstest, men etter m.a i slutten av august så kjøpte jeg inn en pakke med syv tester. To uker etter m.a testet jeg og fikk en svak strek, og denne tolker jeg som negativ. Har fått litt økt utflod så har testet de siste tre dagene. Test-streken er blitt litt sterkere for hver dag nå, men fortsatt ikke like sterk som kontroll-streken. Kan det bety at eggløsning kan komme en av de nærmeste dagene fremover? :happy: Hilsen ei som er grønn på eggløsningstest! :hilarious:
Det stemmer, den blir ofte sterkere og sterkere. Når den er like sterk eller sterkere enn kontrollstrek er den positiv :happy:

Her er et eks. Fra mine tester
IMG_6662.jpeg
 
Har prøvd litt forskjellig, men syns denne er best. Den begynner å blinke med smilefjes når det er økning i østrogen og nærmer seg eggløsning (ca. 2 dager før positiv) så kommer det et fast smilefjes når den er positiv og smilefjeset blir da stående i 2 dager.

Den er litt dyrere, men igjen så brukte jeg mindre tester med denne enn med strimlene. Dem kan noen gang være vanskelig å tyde om man har kort LH topp. Man kan også bruke i kombinasjon med digital og strimler:happy:
IMG_6663.jpeg
 
Back
Topp