Eggløsningstest?

Babydrømmernr2

Flørter med forumet
Hei prøvere.
Vi prøver å bli gravid og det har gått 6 måneder uten å lykkes. Hadde et keisersnitt i november.22. Bestemte meg for å ta eggløsningstester. Dette resultatet fikk jeg idag. Kan noen tolke med meg om den er positiv? CD 14 idag. Har regelmessige sykluser på 29-30 dager.

Vedlegg

• 7C7FBAA7-5DEB-4DA3-8330-B216E3E70A62.jpeg
    7C7FBAA7-5DEB-4DA3-8330-B216E3E70A62.jpeg
    79,8 KB · Visninger: 35
Hmm ser ut som den har tørket, men ville sagt negativ og at den antageligvis blir positiv innen kort tid eller har vært positiv :)

Hmm ser ut som den har tørket, men ville sagt negativ og at den antageligvis blir positiv innen kort tid eller har vært positiv :)
Men jeg har testet siden cd10 og de har vært lysere. Bare denne ble mørkere. Dette bilde ble tatt ca.7 minutter etter at jeg tok testen. Har behold andre testene selv om de er tørket så er de fortsatt lyse iforhold til kontroll strekken.

Men jeg har testet siden cd10 og de har vært lysere. Bare denne ble mørkere. Dette bilde ble tatt ca.7 minutter etter at jeg tok testen. Har behold andre testene selv om de er tørket så er de fortsatt lyse iforhold til kontroll strekken.
Okei :) Jeg syns kontrollstreken ser litt sterkere ut en teststreken - derfor jeg sier negativ - men vil tro den ikke er langt unna isåfall! Har du testet flere ganger daglig?

Okei :) Jeg syns kontrollstreken ser litt sterkere ut en teststreken - derfor jeg sier negativ - men vil tro den ikke er langt unna isåfall! Har du testet flere ganger daglig?
Cd14 var igår den testen jeg sendte. Cd 15 er idag. Så tror jeg fikk sterkere idag?

Vedlegg

• 493F10EA-27CE-4811-8B6C-E214475CB7C2.jpeg
    493F10EA-27CE-4811-8B6C-E214475CB7C2.jpeg
    324,1 KB · Visninger: 15
vi hadde samleie foregår og igår kveld men føler han hadde så lite væske igår. Skal vi ha samleie idag eller imorgen?
Ettersom du har positiv test idag, ville jeg prøvd å hatt idag og/eller i morgen også. Test gjerne etter EL i kveld også for å se om testen blir svakere eller fortsatt er like sterk mtp om eggløsning har skjedd enda :) Noen har kort LH-topp, andre har lenger.

Ettersom du har positiv test idag, ville jeg prøvd å hatt idag og/eller i morgen også. Test gjerne etter EL i kveld også for å se om testen blir svakere eller fortsatt er like sterk mtp om eggløsning har skjedd enda :) Noen har kort LH-topp, andre har lenger.
Takk, håper spiren sitter denne gangen :hilarious:

Tok en ny test for en time siden. Den er blitt enda sterkere. Betyr det at eggløsningen ikke har skjedd enda men skal skje i løpet av kommende timene? Må ha sex om noen timer tenker jeg :hilarious:

Vedlegg

• AD8AC645-8513-4727-ABCB-F88FB9900566.jpeg
    AD8AC645-8513-4727-ABCB-F88FB9900566.jpeg
    588,8 KB · Visninger: 9
Tok en ny test for en time siden. Den er blitt enda sterkere. Betyr det at eggløsningen ikke har skjedd enda men skal skje i løpet av kommende timene? Må ha sex om noen timer tenker jeg :hilarious:
Ville tolket det som at EL ikke har skjedd enda ja :)

Ville tolket det som at EL ikke har skjedd enda ja :)
Jeg bare tenker så mye, betyr dette at jeg blir gravid sikkert? Jeg har ikke testet eggløsning før men har hatt regelmessig sykluser uten å lykkes. Hvis jeg ikke blir gravid betyr det at det er andre årsaker til det? Jeg har et barn fra før av og han er 11 måneder nå.

Jeg bare tenker så mye, betyr dette at jeg blir gravid sikkert? Jeg har ikke testet eggløsning før men har hatt regelmessig sykluser uten å lykkes. Hvis jeg ikke blir gravid betyr det at det er andre årsaker til det? Jeg har et barn fra før av og han er 11 måneder nå.
Det gjør det ikke, nei. Dessverre :):angelic: Det er normalt at det kan ta opptil 1 år selv når man vet når eggløsning er. Hvis det tar mer enn 1 år, undersøker man gjerne om det kan være noen årsaker til at det ikke klaffer.

Det gjør det ikke, nei. Dessverre :):angelic: Det er normalt at det kan ta opptil 1 år selv når man vet når eggløsning er. Hvis det tar mer enn 1 år, undersøker man gjerne om det kan være noen årsaker til at det ikke klaffer.
Har ultralydtime 30.nov så hvis ikke det klaffer heldigvis venter jeg ikke så lenge til jeg har denne timen. Må undersøke dette ellers blir jeg helt gal..

På EL dagen er LH nivåene senket? Cd 16 idag. Vi hadde samleie i natt så håper på det positivet om 2 uker

Vedlegg

• 1F84F577-F8AF-4BC4-B457-2817D72D822D.jpeg
    1F84F577-F8AF-4BC4-B457-2817D72D822D.jpeg
    718,3 KB · Visninger: 8
Back
Topp