Eggløsningstest

Jeg vet når eggløsning var ja. Hovedsaklig pga temping og sterke eggløsningssmerter :)
 
Ja, jeg fikk veldig sterk strek på eggløsningstest og den kom akkurat den dagen det var meningen :)
 
Ja, brukte test og temping
 
Ja, jeg målte tempen og hadde kraftige elsmerter.
 
Jeg brukte EL-tester for første gang den mnd jeg ble gravid. Hadde også tydelige EL-smerter så ganske sikker på når eggløsning var :)

I følge 2 ultralyder er jeg 1 og 2 dager kortere på vei da. Hvordan har det vært for dere andre som også har vært på ultralyd?
 
Test og tydelige El smerter!
 
Jeg brukte EL-tester for første gang den mnd jeg ble gravid. Hadde også tydelige EL-smerter så ganske sikker på når eggløsning var :)

I følge 2 ultralyder er jeg 1 og 2 dager kortere på vei da. Hvordan har det vært for dere andre som også har vært på ultralyd?
Jeg tok eggløsningstest og vet derfor når det skjedde ca Men ifølge ultralyden jeg var på i uke 12 så var jeg 5 dager lenger foran enn jeg har regnet
 
Jeg brukte EL-tester for første gang den mnd jeg ble gravid. Hadde også tydelige EL-smerter så ganske sikker på når eggløsning var :)

I følge 2 ultralyder er jeg 1 og 2 dager kortere på vei da. Hvordan har det vært for dere andre som også har vært på ultralyd?
Jeg ble målt til samme dag, men jeg tempet. Da vet jeg akkurat når jeg hadde EL. Med el tester får man positivt svar før el kommer, så helt normalt at man da vil få 1-2 dagers forskjell, men jeg ville avventet til OUL. De vokser i rykk og napp nå
 
Back
Topp