eggløsningstest

snoopey

Glad i forumet
hei.lure på om nogen vet koss testen blir vist en æ gravid? eggløsningstesten altså

Vet ikke men det kan hende at den slår posetivt ut skader ikke å prøve lykke til

Der spør du godt. Trodde ikke den skulle slå ut da for i graviditet testen er det hcg som gjør at den slår ut. har vi det med eggløsning?????

Det er jo hcg som gjør at begge testene slår ut så det burte kunne gå an å bruke eggløsningstest også jeg har faktisk aldri tenkt på det

takk for svar[;)] eg he hørt far andre her inne at dæ går ant å bruka eggløsningstest for å sjekka om en er gravid.eg tok en i dag å dæ va 2 streker på an,mn i bruksanvisninga står dæ at dæ isje æ stigning når an va sånt.for dn eine streken va svage mensn dn eine va sterke.får vel bare venta å sjå ei stond t

hcg hormonet har du bare når du er gravid...
men lh og hcg hormonet er veldig like derfor kan man bruke EL test til graviditetstest
det gjorde jeg og den var kraftig positiv[:D]
men trodde det ikke helt før jeg hadde tatt en valig gravidtest[:D][:D]

mn æ begge strekane lika sterke då? eg tog en i går¨å den viste kun 1 strek.å tok en i dag å den viste 2,mn den eine svakare en den andre

eg fekk mens,mn eg syns uansitt dæ æ godt å veta at en kan ta en eggløsningstest au for å sjekka.[;)] eg tenkte å bruka di noen dager itte mens for å sjå kor ti eg har eggløisning.blir fyste gong eg gjer dæ så sga bli kjekt å sjå[:)] syns igroen dæ æ gansge kjekt å ver prøver,mn æ litt utålmodige t tie,mn får håpe eg får dæ t denne gongen då[:D]

Back
Topp