Eggløsningstest som graviditetstest?????

~Vekten73~

Glad i forumet

Jeg hadde liggende Digital CB El-test monitor og Digital CB graviditetstest monitor fra min tidligere svangerskap siden de er batteri drevet så funker de fortsatt...Ønsker å bli gravid igjen, for å teste meg denne syklus, kjøpte jeg en pakke med (20stk) fertilitetstest stikser fra apoteket....siden januar mnd. har jeg testet meg med disse og fikk riktig resultat. Og Nå siden tirsdagen til idag tidlig så tester jeg positivt både på eggløsningstesten og graviditetstesten med disse fertilitets stirimlene....

Dro til apoteket med en gang igår og kjøpte meg 2 graviditetstester men der ble det Negativt resultat...Hva skal jeg tro på nå???
Hvordan er dette mulig? Jeg har hørt att man kan bruke slike tester som graviditetstest. I såfall hvordan kan man bruke den som graviditetstest? er d en sjanse for att jeg er gravid nå?

dytter opp jeg....er det ingen som vet??[&o]

Har aldri hørt om at de kan brukes som graviditets test[8|] Ville ikke stolt på det resultatet du fikk fra den. En graviditets test er jo laget for å se om man er gravid og derfor ville jeg heller stolt å det resultatet.

Jeg kan jo selvfølgelig ta feil.Men masse lykke til[:)]

Nei men vet ikke helt jeg heller vil ikke tro det...men man klør litt i huet når det viser "gravid" 3 dager på rad...er litt frustrert jeg...[:o]

Hadde jeg vært deg,så ville jeg gått utifra at du ikke er gravid. Hvis du går og tror at du er gravid også kommer plutselig mensen,så er det ikke så gøy.[&o]

Forvent det værste,håp på det beste[:)]

ORIGINAL: tipp

Hadde jeg vært deg,så ville jeg gått utifra at du ikke er gravid. Hvis du går og tror at du er gravid også kommer plutselig mensen,så er det ikke så gøy.[&o]

Forvent det værste,håp på det beste[:)]

Neida,[:D] jeg venter til menstrasjonsdagen men det er jo så lenge til det.... hvis jeg er "gravid" egentlig  noe jeg ikke tror på så er den ca 4-5 uker gammelt...og har muligens hatt "mens" i tilleg etter det og det er jo noe som jeg tviler på at det kan være sant...uff nei ikke lett dette....[:'(]

ORIGINAL: Lillegulljuni09

ORIGINAL: ~Vekten73~

Nei men vet ikke helt jeg heller vil ikke tro det...men man klør litt i huet når det viser "gravid" 3 dager på rad...er litt frustrert jeg...[:o]

Hva viser "gravid", el-testen?? 

nei...el-stiksen brukte jeg på digitale graviditetstest monitoren...og på den viser det "gravid"

Ønsker deg masse lykke til iallefall[:)] [:)]

Tusen takk,[:)]
Jeg forventer "mens" 27 februar...jeg er akkurat i min eggløsningsperiode også akkurat nå...kan kanskje ha eggløsning i disse dager....mulig det er LH som slår ut...

er det noen her som har gjordt og har fått samme resultat som meg?? og det viste seg at de var gravid?

dytter opp.......

[&:][:'(] ufff ....nei blir ikke veldig klok av dette nei....

ORIGINAL: Chumalunga

Lurer på noe litt liknende. Har gått 9 dager over tiden, men fikk negativ graviditetstest, derimot fikk jeg positiv el test. Veldig rart å ha såå forsinket eggløsning? Det er jo forskjellige hormoner som skal gi utslag på disse testene, men kan det hende de overlapper hverandre?

Ja det er litt rart...LH og HCG hormonene er vist veldig like...søstra mi hadde testet på samme måte som meg og fikk positivt på begge....men da viste hun allerede at hun var gravid...hu testa bare for morro å se....

hvordan EL-tester er det du har brukt?

i min tilfelle så skal jeg ha eggløsning i disse dager...hvis jeg ikke allerede er  gravid da......tror jeg skal til legen for å tatt en blodprøve for hcg

ORIGINAL: Kittekat

Jeg fikk negativ EL-test, men positiv graviditetstest, så har veldig liten tro på at de kan brukes "om hverandre".

De kan ikke brukes om hverandre, men el test kan brukes som gravid test. (selvom det ikke er anbefalt å bruke som graviditetstest fordi de ikke er like nøyaktig på å måle hcg og kan lettere måle feil)[:)]

ORIGINAL: ~Vekten73~

Lurer på noe litt liknende. Har gått 9 dager over tiden, men fikk negativ graviditetstest, derimot fikk jeg positiv el test. Veldig rart å ha såå forsinket eggløsning? Det er jo forskjellige hormoner som skal gi utslag på disse testene, men kan det hende de overlapper hverandre?

Ja det er litt rart...LH og HCG hormonene er vist veldig like...søstra mi hadde testet på samme måte som meg og fikk positivt på begge....men da viste hun allerede at hun var gravid...hu testa bare for morro å se....

hvordan EL-tester er det du har brukt?

nei det var sån el-test stiks for de digitale

dytt......

Back
Topp