Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde testet kveld og løyet om at det var morgen, jeg får sjeldent positivt på morgen, og da mener jeg sånn typ 1 av 12 sykluser.
så kanskje jeg tar både morgen og kveld nå i helga... blir jo så mange tester hvis jeg skal ta begge deler hver dag
er jo ikke akkurat billige!Ta begge deler, det er verd det.Fikk beskjed om å teste morgen, men kunne godt ta en på kvelden hvis jeg følte at eggløsninga var på gang.. Men blir jo så stressa og redd for at jeg skal gå glipp av eggløsningaså kanskje jeg tar både morgen og kveld nå i helga... blir jo så mange tester hvis jeg skal ta begge deler hver dag
er jo ikke akkurat billige!
Ta begge deler, det er verd det.
Haha.. nesten værre en ferskforsøk det her! Men utrolig glad for å slippe medisiner Alltid om morningen.
Vet ikke.Men hvorfor sier noen at kvelden er best?
Vet ikke.
Jeg har LH topp som varer to dager, så spiller ingen rolle for meg. Kanskje dersom en har kort LH topp er kveld best?

Da er du ihvertfall på den sikre sidenKanskje det? Jeg aner ikke med meg.. derfor jeg stresser sånn... så tror jeg tester morgen og kveld nå i helga![]()
Jeg har såpas kort topp at hvis jeg tester morgen og kveld så er det ikke sikkert det holder heller, så når jeg vet eggløsning er i nærheten tester jeg ettermiddag også..Kanskje det? Jeg aner ikke med meg.. derfor jeg stresser sånn... så tror jeg tester morgen og kveld nå i helga![]()
Men du kan jo kjøpe billige strimler og heller spare de dyre til det er sterk strek på strimlene. Jeg har alltid bare brukt billigstrimler. Testet én gang om dagen når det er veldig svakt, og heller to ganger om dagen når det er sterkere strek. Husk at du burde prøve å holde deg 3-4 timer fra forrige dobesøk, og drikke lite de timene før du tester.
(Jeg har aldri testet ifbm fryseforsøk, men jeg har testet i mange år som prøver.Kun hatt styrt fryseforsøk jeg.)

Lykke til!!Ja tenkte på det, at jeg skulle hatt begge deler.. Men er litt for sent nå, for driver å testerbare hatt styrt fryseforsøk før jeg og..
Men får satse på at jeg får positiv test, får ikke gjort så mye annet enn det![]()
Jeg tester på morgenen, og det har alltid funket. Nå er jeg veldig gjennomsnittlig med det meste som har med syklus å gjøre, så det er sikkert veldig individueltJeg var også veldig stresset første frys i naturlig syklus, livredd for å ikke få eggløsning
Lykke til!!