Eggløsningstest fra Normal

BabyBoom00

Andre møte med forumet
Hei!

Noen som har erfaring med eggløsningstest fra Normal? Jeg har prøvd de en liten stund nå, begynte å teste et par dager etter mensen var over, og det burde være innafor.

I begynnelsen var begge strekene veldig svake, og noen dager ikke synlig i det hele tatt. Før helga som var og i helga ble streken for positiv eggløsning sterkere. Så jeg regna jo med at nå nærmer jeg meg.

Kjæresten min er ikke helt i form om dagen, hadde han vært det hadde vi hatt sex alle dagene, men ettersom det er litt sykdom i huset tenkte vi at vi skulle vente til testen er helt positiv.

I går var testen mørkere enn noensinne, men ikke like sterk farge som kontrollstreken. Vi hadde sex for sikkerhets skyld. Følte også på kroppen i de siste par dagene at jeg hadde eggløsning.

I dag regna jeg med at testen skulle være utelukkende positiv, men i dag er det helt svak igjen, nesten ikke synlig eggløsningsstrek. Jeg har tatt to stykker. Den var mer positiv på morgenen enn senere på dagen i dag.

Så nå er jeg sint og forbanna på Normal :finger: Har lest litt på nettet, og det virker som om testene deres er generelt svake. Så nå er jeg redd for at jeg har gått glipp av en eggløsning.

Noen erfaringer her?

Last edited:
Tipper du allerede har hatt toppen mellom sterk og svak test, eg pleide å få ganske sterk test på morgenurin , men så positiv test kl 1300 på dagen , deretter sank den. Brukte normal sine lenge og de funka bra. Men skifta til clearblue sin digitale eggløsningstest som har blinkene fjes de mest fertiledagene , men så eit smilefjes som står fast i 48 timer (er da eggløsning er). MYE lettere da man slepper å tolke desse strekene :hilarious:

Jeg tenker som så at selvom ikke testen er helt positiv vil jo EL komme uansett og så lenge dere har lagt inn aksjer burde det jo holde i massevis. Testene er uansett ikke en sikker måte å se om du får el på, da bør du tempe i tillegg. Da får du sikkert svar :)

Om EL testen var sterk i går, og svak igjen i dag, så regner jeg med EL er i dag for deg. Og, om dere da hadde sex i går - så burde det holde i massevis :)

(jeg fikk heller ikke helt positiv med normal sine tester)

Tipper du allerede har hatt toppen mellom sterk og svak test, eg pleide å få ganske sterk test på morgenurin , men så positiv test kl 1300 på dagen , deretter sank den. Brukte normal sine lenge og de funka bra. Men skifta til clearblue sin digitale eggløsningstest som har blinkene fjes de mest fertiledagene , men så eit smilefjes som står fast i 48 timer (er da eggløsning er). MYE lettere da man slepper å tolke desse strekene :hilarious:

ja, jeg har gått til innkjøp av digitale tester nå. Takk for tips! :happy:

Jeg tenker som så at selvom ikke testen er helt positiv vil jo EL komme uansett og så lenge dere har lagt inn aksjer burde det jo holde i massevis. Testene er uansett ikke en sikker måte å se om du får el på, da bør du tempe i tillegg. Da får du sikkert svar :)

ok, takk for tips :happy:

Om EL testen var sterk i går, og svak igjen i dag, så regner jeg med EL er i dag for deg. Og, om dere da hadde sex i går - så burde det holde i massevis :)

(jeg fikk heller ikke helt positiv med normal sine tester)

ok, så fint å høre at det ikke bare er meg. Satser på at gårsdagen holder. Hvis ikke er det jo ikke noe å gjøre med, da prøver vi igjen neste gang. Har gått til innkjøp av digitale tester for sikkerhets skyld :happy:

Back
Topp