Eggløsningstest etter sa

Bkno7088020

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg har noen spørsmål og lurer på om dere har noen erfaringer angående dette.

Jeg fant ut at jeg var gravid 29 januar, tatt 3 hcg prøver og de har vært på 66,54 også på 85. Legen min sier at det ikke er normal utvikling og jeg kommer helt sikkert til å spontanabortere. Jeg skal på en til kontroll før jeg får piller som skal sette i gang.

Det jeg lurer på er når får man eggløsning etter en sa og når begynner man å teste med eggløsning tester? Partneren min har fått beskjed om hans sperm er litt få og litt trege. Vi har prøvd i over ett år, og kjenner jeg mister helt motet. Hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen?

Hei.
Jeg har noen spørsmål og lurer på om dere har noen erfaringer angående dette.

Jeg fant ut at jeg var gravid 29 januar, tatt 3 hcg prøver og de har vært på 66,54 også på 85. Legen min sier at det ikke er normal utvikling og jeg kommer helt sikkert til å spontanabortere. Jeg skal på en til kontroll før jeg får piller som skal sette i gang.

Det jeg lurer på er når får man eggløsning etter en sa og når begynner man å teste med eggløsning tester? Partneren min har fått beskjed om hans sperm er litt få og litt trege. Vi har prøvd i over ett år, og kjenner jeg mister helt motet. Hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen?
Jeg har hatt eggløsning under to uker etter en SA, fikk sterkere/positiv el-tester samtidig som svakt utslag på g-test (ja, hcg slår ut på el-tester også, men de økte og sank i styrke som de gjør en vanlig syklus, hcg-testen var megasvak på det tidspunktet)
Etter en tidlig SA tok det mye lengre tid å få el igjen, men var en merkelig greie med blødninger av og på i 5 uker og hcg som steg etter blødningene startet før de sank igjen (hadde høyere hcg enn deg, var over 400 før det sank igjen)
Etter en utskrapning hadde jeg el rundt 2-3 uker etter utskrapningen.
du kan følge med på g-tester når du ikke får strek lenger, og så teste med el-tester:)
Håper for deres del at el er raskt på plass igjen :)

Jeg har hatt el 2-3 uker etter abortpiller, men jeg hadde rundt 7000 i hcg når jeg tok pillene nå sist. Første vet jeg ikke, men vil anta hcg var enda høyere. Jeg ville også testet ut hcg med graviditetstester, og så gått over på el-tester.

Lykke til, og håper du blir raskt gravid igjen ❤️

Jeg har hatt eggløsning under to uker etter en SA, fikk sterkere/positiv el-tester samtidig som svakt utslag på g-test (ja, hcg slår ut på el-tester også, men de økte og sank i styrke som de gjør en vanlig syklus, hcg-testen var megasvak på det tidspunktet)
Etter en tidlig SA tok det mye lengre tid å få el igjen, men var en merkelig greie med blødninger av og på i 5 uker og hcg som steg etter blødningene startet før de sank igjen (hadde høyere hcg enn deg, var over 400 før det sank igjen)
Etter en utskrapning hadde jeg el rundt 2-3 uker etter utskrapningen.
du kan følge med på g-tester når du ikke får strek lenger, og så teste med el-tester:)
Håper for deres del at el er raskt på plass igjen :)

Tusen takk for svar

Jeg har hatt el 2-3 uker etter abortpiller, men jeg hadde rundt 7000 i hcg når jeg tok pillene nå sist. Første vet jeg ikke, men vil anta hcg var enda høyere. Jeg ville også testet ut hcg med graviditetstester, og så gått over på el-tester.

Lykke til, og håper du blir raskt gravid igjen ❤️

Tusen takk for svar! ❤️

Jeg fikk positiv eggløsningstest 11 dager etter siste dagen av blødning av spontanaborten. Begynte å teste 7 dager etter blødningen var ferdig og var negativ til dag 11. Så hadde vel første eggløsning etter SA ca 14 dager etter og første mens ca 14 dager etter det :)

Jeg mistet i desember og fikk mensen 5 uker etter aborten. Jeg tester nå etter EL og regner med den er her til uka som kommer. Masse lykke til :)

Jeg mistet to ganger på rad i oktober og november. Hadde like hcg nivåer som deg omtrent. Har hatt el som normalt etter abortene, men er dessverre ikke blitt gravid igjen .. enda. Tror hormonene mine har vært litt på tur. Håper du får en frisk spire raskt på plass igjen. :-)

Hadde en SA i desember, og EL kom på dag 18 (talte første blødningsdag som dag 1). Hcg var på 456 målt hos legen mens SA pågikk, så nede i 23 en knapp uke etterpå. Begynte å teste etter EL fra dag 9 for å få oversikt (jeg visste jo da at HCG så og si var ute av kroppen). Er nå i tredje syklus etter dette, og er tilbake til helt normal syklus her nå. Men ikke gravid ennå dessverre!

Ønsker deg lykke til videre :happy:

Jeg mistet to ganger på rad i oktober og november. Hadde like hcg nivåer som deg omtrent. Har hatt el som normalt etter abortene, men er dessverre ikke blitt gravid igjen .. enda. Tror hormonene mine har vært litt på tur. Håper du får en frisk spire raskt på plass igjen. :)
Masse lykke til ❤️

Back
Topp