Eggløsningssmerter?

chs

Andre møte med forumet

På søndag var jeg kvalm og lemster i hele kroppen og i dag har jeg hatt til tider sterke mage- og underlivssmerter. Jeg kjenner det særlig på høyresiden og det er så smertefullt at jeg har hatt problemer med å både sitte, stå oppreist og ikke minst bøye meg. Det kjennes egentlig litt ut som rier, og det var derfor jeg kom på at det sikkert har noe med eggløsningen å gjøre, da denne, etter mine beregninger, foregår i disse dager. Har aldri opplevd disse smertene før, men det er vel sikkert slik som plutselig kan komme. Nå håper jeg at sterke symptomer  betyr sterkt utslag på graviditetstesten (selv om jeg egentlig ikke orker tanken på samleie akkurat nå  : / ) 

Regner med at det er mange som sliter med slike smerter. Har dere det slik hver mnd, eller bare av og til?

Eg har eggløsningssmerter kvar mnd.. Men varierer veldig kor vondt eg har det! Sist EL, som var rundt 26. oktober hadde eg så vondt som du beskriver nå! Seriøse stikkninger på venstreside, og mykje luftsmerter! Aldri hatt det så vondt rundt EL før...

Back
Topp