Eggløsningsslim uten positiv test?

Ja, var nok en kort lh-topp vil jeg anta!:) Aksjer nu!

Nå er min på vei noe nedover igjen iflg Premom, men synes den ser sterkere ut enn i går så vet ikke jeg altså. Tar en litt senere i dag så kanskje det skjer noe mer da. Kanskje litt tidlig på morgenen å ta en nå?
Nederste er også den fra idag
Hvis du bruker appen premom så beregner den lh nivået ut fra testene du legger inn:)
 
Ja, var nok en kort lh-topp vil jeg anta!:) Aksjer nu!

Nå er min på vei noe nedover igjen iflg Premom, men synes den ser sterkere ut enn i går så vet ikke jeg altså. Tar en litt senere i dag så kanskje det skjer noe mer da. Kanskje litt tidlig på morgenen å ta en nå?
Nederste er også den fra idag
Jeg ville ha tolket de testene som positive. Det kan hende du akkurat missa toppen mellom to tester. Min topp var over på 8 timer liksom. Vet ikke når mellom der den stoppet. Har kjent en del kraftigere smerter i dag, så regner med at selve eggløsningen skjer nå i dag.

En annen ting, er det bare meg som syntes det er litt mindre spennende når sexen blir så planlagt? :eek: Føler liksom det blir et sånn «nå må vi» som gjør det litt vanskeligere for meg :rolleyes::hilarious:
 
Jeg ville ha tolket de testene som positive. Det kan hende du akkurat missa toppen mellom to tester. Min topp var over på 8 timer liksom. Vet ikke når mellom der den stoppet. Har kjent en del kraftigere smerter i dag, så regner med at selve eggløsningen skjer nå i dag.

En annen ting, er det bare meg som syntes det er litt mindre spennende når sexen blir så planlagt? :eek: Føler liksom det blir et sånn «nå må vi» som gjør det litt vanskeligere for meg :rolleyes::hilarious:

Eller kanskje den topper seg ila dagen idag? Alt kan skje tydeligvis med disse testene og appen:hilarious: burde hatt en sånn med smilefjes jeg også. Får evt skaffe det til neste gang (som forhåpentligvis ikke skjer! Hehe).

Det er dødskjipt med sexen nå ja:-/ kleint å si fra at nå må vi ligge for nå har jeg hvert øyeblikk el. Setter jo en slags demper på hele greia. Og ikke minst press på kjæresten som faktisk må prestere. Ikke så kult, men må jo til. Med mindre noen har noe forslag på andre måter å gjøre det på som ikke føles som plikt, tror jeg det bare er nødt å være sånn når man prøver dessverre:p har i hvertfall en forståelsesfull mann som er all in så det hjelper jo noe når man kan le litt av det sammen:D
 
Hvis du bruker appen premom så beregner den lh nivået ut fra testene du legger inn:)
Selv om dette er første «ordentlige» syklus? Den har jo ikke noe å gå på mtp jeg ikke har lagt inn noe tidligere enn en litt her og der forrige syklus:)
 
Selv om dette er første «ordentlige» syklus? Den har jo ikke noe å gå på mtp jeg ikke har lagt inn noe tidligere enn en litt her og der forrige syklus:)
Ja, den analyserer teststrekene på el testene dine. Da slipper du å lese og tolke testene selv:)
 
Ja, den analyserer teststrekene på el testene dine. Da slipper du å lese og tolke testene selv:)
Ja, jeg gjør det, legger inn under «others». Der du mener, sant?:happy: Ser sånn her ut:
 

Vedlegg

  • A1395012-0D79-4E5F-B865-A7DA524C881E.jpeg
    A1395012-0D79-4E5F-B865-A7DA524C881E.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 44
Ja, jeg gjør det, legger inn under «others». Der du mener, sant?:happy: Ser sånn her ut:
Ja helt riktig:) så bare bilde av testen, visste ikke at du allerede brukte den. Men iallefall, det kommer high når den er positiv, også kommer det «peak» dagen før den estimerer el utifra testene :)
 
Ja helt riktig:) så bare bilde av testen, visste ikke at du allerede brukte den. Men iallefall, det kommer high når den er positiv, også kommer det «peak» dagen før den estimerer el utifra testene :)

Takk!!:) spennende (og nervepirrende) greier dette her:happy:
 
Btw, nå er den positiv:happy::happy::happy: nederste fra nå. Ble 1,82 high i Premom.
Der kom den ja!! Så utrolig spennende :nailbiting:

Ja nei jeg hadde egentlig tenkt å ikke fortelle mannen at jeg hadde eggløsning for å ikke gi det den demperen, men litt vanskelig å skjule når man springer å tester hele dagen :hilarious: Lysten har ikke vært på topp denne syklusen heller så alt var bare feil :yuck: jaja, håper det blir baby av det likavel :D

Nå får vi bare vente i spenning, jeg regner at jeg er 1dpo i morgen.
 
:hilarious:
Der kom den ja!! Så utrolig spennende :nailbiting:

Ja nei jeg hadde egentlig tenkt å ikke fortelle mannen at jeg hadde eggløsning for å ikke gi det den demperen, men litt vanskelig å skjule når man springer å tester hele dagen :hilarious: Lysten har ikke vært på topp denne syklusen heller så alt var bare feil :yuck: jaja, håper det blir baby av det likavel :D

Nå får vi bare vente i spenning, jeg regner at jeg er 1dpo i morgen.

mhm det er umulig å ikke bli «tatt i å ha el» i disse dager med all den testinga:hilarious:
Nå krysser jeg alt vi har for at dette går veien for oss begge:happy:
 
Starflower, har du noen tips på hva man burde gjøre/ikke gjøre i dpo-land for å øke sjansene for at dette blir en bebis?:)
 
Back
Topp