Eggløsningsslim etter MA

MorT

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Snøfnuggene 2025 ❄️
I dag er det to uker siden den medisinske aborten etter påvist MA. I dag har jeg masse eggløsningsslim. Kan det være eggløsning allerede? :)

Det kan jo godt hende, har lest om at noen har blitt gravide så kort tid etter å ha mistet. Håper det kan skje for deg. :Heartred

Mye mulig det, mange hopper rett tilbake til gammel syklus! :love2 Har du tatt EL test?

Dagens eggløsningstest og graviditetstest. Fortsatt positiv graviditetstest, men den blir stadig svakere og svakere, heldigvis. Vet ikke om eggløsningstesten er tilnærmet positiv pga HCG eller på grunn av at eggløsning er rett rundt hjørnet.. :)

Vedlegg

• IMG_4675.jpeg
    IMG_4675.jpeg
    474,3 KB · Visninger: 77
Dagens eggløsningstest og graviditetstest. Fortsatt positiv graviditetstest, men den blir stadig svakere og svakere, heldigvis. Vet ikke om eggløsningstesten er tilnærmet positiv pga HCG eller på grunn av at eggløsning er rett rundt hjørnet.. :)
Mulig HCG påvirker eltesten ja. Men det skjer kanskje noe snart siden du har eggløsningsslim, og det kan jo komme flere dager før selve eggløsningen. :)

Mulig HCG påvirker eltesten ja. Men det skjer kanskje noe snart siden du har eggløsningsslim, og det kan jo komme flere dager før selve eggløsningen. :)
Vi får se hva som skjer :) Kan man bli gravid med fortsatt svak positiv graviditetstest etter abort?

Nå har jeg begynt å spotte så smått, lik mensen. Vil tro den kommer i løpet av morgendagen eller dagen deretter. Så da vil jeg tro det var snakk om eggløsning. For man må vel ha hatt eggløsning for å få mensen?:)

Nå har jeg begynt å spotte så smått, lik mensen. Vil tro den kommer i løpet av morgendagen eller dagen deretter. Så da vil jeg tro det var snakk om eggløsning. For man må vel ha hatt eggløsning for å få mensen?:)
Ja , det er lissom egget som går til grunne og blir mensen . Kort fortalt :bag:

Jo, ha... njæ. Både ja og nei. Kroppen kan starte bortfallsblødnung uten el, men det er ikke så mange som opplever det egentlig.

Ser ikke helt ut som om mensen vil komme i gang. Ikke noe særlig blødning nå, etter å ha spottet i to dager. Temperaturkurven min ser også ut til å være helt på bærtur, så må nok fortsette å smøre meg med tålmodighet…

Vedlegg

• IMG_4721.jpeg
    IMG_4721.jpeg
    476 KB · Visninger: 35
Synes nesten den nederste testen fra i dag har fått mer strek enn i går… Men det er kanskje ønsketenking:bag: Kan kanskje variere litt fra dag til dag og, men var jo egentlig blitt helt blenda (trodde jeg).

Vedlegg

• IMG_4723.jpeg
    IMG_4723.jpeg
    784,2 KB · Visninger: 41
Synes nesten den nederste testen fra i dag har fått mer strek enn i går… Men det er kanskje ønsketenking:bag: Kan kanskje variere litt fra dag til dag og, men var jo egentlig blitt helt blenda (trodde jeg).
Hvordan gikk det? Er en uke etter MA selv og veldig nysgjerrig på andres erfaringer :dance008

Hvordan gikk det? Er en uke etter MA selv og veldig nysgjerrig på andres erfaringer :dance008
Jeg hadde nok mest sannsynlig eggløsning to uker etter MA (første kur), da jeg fikk blødning to uker etter det igjen. Ny eggløsning etter nye to uker og er akkurat ferdig med min andre mensen. Venter spent på eggløsning om ca halvannen uke forhåpentligvis :) Så sånn sett gikk jeg rett tilbake til «normal» syklus for meg, som er på 24-26 dager. Masse god tanker til deg:Heartred

Jeg hadde nok mest sannsynlig eggløsning to uker etter MA (første kur), da jeg fikk blødning to uker etter det igjen. Ny eggløsning etter nye to uker og er akkurat ferdig med min andre mensen. Venter spent på eggløsning om ca halvannen uke forhåpentligvis :) Så sånn sett gikk jeg rett tilbake til «normal» syklus for meg, som er på 24-26 dager. Masse god tanker til deg:Heartred
Tusen takk for svar Satser på at det klaffer snart for oss begge! ❤️

Back
Topp