Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig HCG påvirker eltesten ja. Men det skjer kanskje noe snart siden du har eggløsningsslim, og det kan jo komme flere dager før selve eggløsningen.Dagens eggløsningstest og graviditetstest. Fortsatt positiv graviditetstest, men den blir stadig svakere og svakere, heldigvis. Vet ikke om eggløsningstesten er tilnærmet positiv pga HCG eller på grunn av at eggløsning er rett rundt hjørnet..
Vi får se hva som skjer Kan man bli gravid med fortsatt svak positiv graviditetstest etter abort?Mulig HCG påvirker eltesten ja. Men det skjer kanskje noe snart siden du har eggløsningsslim, og det kan jo komme flere dager før selve eggløsningen.
Ja man kan bli gravid med litt hcg i kroppenVi får se hva som skjer Kan man bli gravid med fortsatt svak positiv graviditetstest etter abort?
Nå har jeg begynt å spotte så smått, lik mensen. Vil tro den kommer i løpet av morgendagen eller dagen deretter. Så da vil jeg tro det var snakk om eggløsning. For man må vel ha hatt eggløsning for å få mensen?Mulig HCG påvirker eltesten ja. Men det skjer kanskje noe snart siden du har eggløsningsslim, og det kan jo komme flere dager før selve eggløsningen.
Ja , det er lissom egget som går til grunne og blir mensen . Kort fortaltNå har jeg begynt å spotte så smått, lik mensen. Vil tro den kommer i løpet av morgendagen eller dagen deretter. Så da vil jeg tro det var snakk om eggløsning. For man må vel ha hatt eggløsning for å få mensen?
Jo, ha... njæ. Både ja og nei. Kroppen kan starte bortfallsblødnung uten el, men det er ikke så mange som opplever det egentlig.Nå har jeg begynt å spotte så smått, lik mensen. Vil tro den kommer i løpet av morgendagen eller dagen deretter. Så da vil jeg tro det var snakk om eggløsning. For man må vel ha hatt eggløsning for å få mensen?
Hvordan gikk det? Er en uke etter MA selv og veldig nysgjerrig på andres erfaringerSynes nesten den nederste testen fra i dag har fått mer strek enn i går… Men det er kanskje ønsketenking Kan kanskje variere litt fra dag til dag og, men var jo egentlig blitt helt blenda (trodde jeg).
Jeg hadde nok mest sannsynlig eggløsning to uker etter MA (første kur), da jeg fikk blødning to uker etter det igjen. Ny eggløsning etter nye to uker og er akkurat ferdig med min andre mensen. Venter spent på eggløsning om ca halvannen uke forhåpentligvis Så sånn sett gikk jeg rett tilbake til «normal» syklus for meg, som er på 24-26 dager. Masse god tanker til degHvordan gikk det? Er en uke etter MA selv og veldig nysgjerrig på andres erfaringer
Tusen takk for svar Satser på at det klaffer snart for oss begge!Jeg hadde nok mest sannsynlig eggløsning to uker etter MA (første kur), da jeg fikk blødning to uker etter det igjen. Ny eggløsning etter nye to uker og er akkurat ferdig med min andre mensen. Venter spent på eggløsning om ca halvannen uke forhåpentligvis Så sånn sett gikk jeg rett tilbake til «normal» syklus for meg, som er på 24-26 dager. Masse god tanker til deg