Eggløsningsslim etter “målt» eggløsning ?

Bebba

Blir kjent med forumet
Jeg var hos Gyn på mandag. Han så en folikkel på 21 mm og livmorslimhinnen på 12 mm og sa han forventet el om 2-3 dager. Samme dag fikk jeg pos.el. test. Samme dagen etter. På onsdag var den negativ igjen og jeg regner da med st jeg hadde el den dagen, men ikke noe slim noen av disse dagene. Men i dag, to dager senere, kom det berømmelige slimet. Det pleier å sammenfalle med el.smerter og tester, men ikke denne gangen. Jeg har verd to tidligere sykluser målt progesteron på den 21.dagen så jeg regner med st regne mine bruker å slippe.

Så hvordan tolker jeg dette?
Anyone?
 
El.slim kommer av høyt østrogennivå og ikke bare nødvendigvis av eggløsning.
Jeg har slim konstant pga jeg går på østrogen nå, og jeg har ikke eggløsning på de medisinene.
 
Har hatt EL slim både lenge før og etter EL. Sluttet med p-stav for noen mnd siden, så mulig kroppen ikke helt har funnet rytmen.
 
El.slim kommer av høyt østrogennivå og ikke bare nødvendigvis av eggløsning.
Jeg har slim konstant pga jeg går på østrogen nå, og jeg har ikke eggløsning på de medisinene.
Aha..... aldri opplevd det før, men hadde første runde med Femar og noe kan det vel ha forstyrret/ påvirket. Jeg fikk i hvertfall el flere dager tidligere enn jeg bruker....
 
Bare en liten tanke... Siden du er på prøver forumet så regner jeg med dere aktivt prøver?

Vet værtfall hos meg så ligner sædrester veldig på elslim, og kan fortsette 2 dager etter forrige samleie, selv om jeg både har vært i dusjen og hele pakka
 
Bare en liten tanke... Siden du er på prøver forumet så regner jeg med dere aktivt prøver?

Vet værtfall hos meg så ligner sædrester veldig på elslim, og kan fortsette 2 dager etter forrige samleie, selv om jeg både har vært i dusjen og hele pakka

I know..... men det strekkbare slimet har jeg bare ved el....
 
Jeg har mest El-slim ETTER eggløsning så det høres normalt ut :)
 
Jeg pleier å få det før eggløsning, så tror det varierer veldig fra person til person☺️
 
El slim kan være i systemet så lenge egget lever. Så 2 til 3 dager etter positiv el test høres heilt normalt for meg.
 
Back
Topp