Eggløsningsapper

Putti2020

Betatt av forumet
Novemberbarna 2021
Hei!

Hvilke apper bruker dere til å logge eggløsningstester og følge med på syklus?

Har i flere år brukt WomanLog, men da for å holde orden på syklus, ikke som prøver. I den appen er det ikke noe analyse av el-tester.

Har prøvd Glow de 2 siste mnd, men er ikke helt fornøyd med gratisversjonen.

Noen å anbefale?

Ovia! Er veldig fornøyd med den :thumleft

edit: bruker premom til analyse av eltestene

Jeg bruker Femometer. Er veldig fornøyd med den :happy:

Bruker kun den appen nå. Har tidligere brukt Clue og Ovia, som også er gode apper, men Femometer er bedre på de fleste punkter synes jeg. Jeg prøvde FF App og Flo samtidig som jeg undersøkte Femometer, men jeg synes FF var så vanskelig å bruke sammenlignet med det jeg er vandt med fra før. Og jeg tror ikke Flo hadde mulighet til å legge inn bilde av tester. Så da landet jeg på Femometer :happy:

Jeg brukte Premom ☺️ Den spådde eggløsningen min riktig, og viste tydelig med graf når man burde ha sex. Syns også det var utrolig gøy at den kunne lese av EL-tester, og at du selv kunne følge med på stigningen og når dem peaket. Gravid i første pp med den.

Overvåket syklusen i Flo i to mnd etter pilleslutt, men det ble ikke riktig og jeg fant aldri EL når appen mente den var.

Jeg har brukt ladytimer for å følge med syklus i mange år. Synes den fungerer bra. Nå har jeg så mye lagret der at jeg ikke orker å bytte...

Back
Topp