Eggløsnings tester??

Jakobe4

Betatt av forumet
Er di til og stole på?? HAr kjøpt slike fra billige tester sånne billige strimler...

Fikk 21 stk i posten idag, tenkte var greit og ha :P Så tok jeg en i dag for moro skyld, skal ikke ha eggløsning før rundt den 22 etter min syklus og beregne men den var nå hvertfall positiv så tydelig at eggløsninga er nå OM jeg kan stole på disse testene da??

Håpe håpe :D Og håper gubben er villig i kveld og noen dager framover :P 

Den var tydelig og sterk positiv betyr det da at man må ha seg nå eler om et døgn...syns mange sier så forskjellig... Håper på noen gode svar her... ;)
 
Man har visst størst sjangse for å bli gravid samme dag som første eggløsningstest er positiv og dagen etter (i følge et pakningsvedlegg) og så kan det være en fordel at det er sperm der fra før og venter på egget når det kommer visstnok :-) Slike billig strimler kan være vanskelig å tolke da det alltid vil være litt utslag, men når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så har du eggløsning i løpet av de nærmeste timene og innenfor 24-36 timer. Se http://www.billige-tester.no/artikler/eggloesningstest-nar-har-jeg-eggloesning Håper dette var til litt hjelp :)
 
Oki takk ja den var sterkere en kontroll streken helt klart... OKi får satse på at dette er dagen min da :D 

mater qui amat filii skrev:
Man har visst størst sjangse for å bli gravid samme dag som første eggløsningstest er positiv og dagen etter (i følge et pakningsvedlegg) og så kan det være en fordel at det er sperm der fra før og venter på egget når det kommer visstnok :-) Slike billig strimler kan være vanskelig å tolke da det alltid vil være litt utslag, men når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så har du eggløsning i løpet av de nærmeste timene og innenfor 24-36 timer. Se http://www.billige-tester.no/artikler/eggloesningstest-nar-har-jeg-eggloesning Håper dette var til litt hjelp :)


 
Ser det er andre som har svart deg :) Jeg aner nemlig ikke selv. Har vel og merke kjøpt inn eggløsningstester, senest i dag faktisk men jeg leverte de tilbake til apoteket nesten med en gang jeg hadde kjøpt de . Jeg vet innerst inne at jeg har egentlig ikke bruk for de. Vi har to barn og ingen av de har vi brukt eggløsningstester på. Velger å tro at det går uten denne gangen også. Håper på en liten i juni til neste år men det er ikke noe vi må ha, kan like godt være juli men jeg er nå her med dere til jeg får testet og sett om jeg er gravid eller ikke
 
Back
Topp