eggløsnings test/graviditets test??

Jakobe4

Betatt av forumet
Testa meg med både  eggl og gravid test på tirsdag... Da var gravid test negativ og eggløsnings testen svaaaaaak positiv 

Har bare eggl test igjen så testa idag med en slik og den var like positiv som kontrol streken like tydelig altså ikke svak som på tirsdag....Vet at jeg hadde eggløsning for 9 dager siden...Kan dette da bety at jeg er gravid at eggløsnings testen slår ut på graviditet ???

Noen som vet??

Hører om noen som tester sterkt pos på den når de er gravide, men ville ikke stolt på det.
Man får kjøpt g-test på de fleste matbutikker, løp å kjøp, så kan du teste i morgen tidlig. *holder tomlene for deg*

Bor på et lite sted så vil ikke kjøpe slikt her... : / Vet man ikke kan stole helt på eggløsnings tester, men rart at den var svak svak på torsdag og veldig sterkt positivt idag...Og den slo ut på eggløsning for halvannen uke siden da var den enda sterkere... Huff håper og håpe.... Får ikke inn penger på kontoen før i slutten av mnd så får ikke handla billig tester på nett før den tid :( Så er derfor jeg tester med eggløsning tester...

Men om den forblir like tydelig hver dag framover må jo det bety noe...For når man ikke har noe eggløsning eller er gravid så burde den vel være mye svakere eller helt negativ????

Aner ikke ossen di fungerer jeg...

j02j06g09?13 skrev:
Hører om noen som tester sterkt pos på den når de er gravide, men ville ikke stolt på det.
Man får kjøpt g-test på de fleste matbutikker, løp å kjøp, så kan du teste i morgen tidlig. *holder tomlene for deg*

Tok ny eggløsnings test idag og den var like tydelig, altså test streken er like tydelig som kontrollstreken og da er den positiv...den skal jo ikke være det i flere dager når man ikke har eggløsning? 

Fader at jeg ikke har graviditets test :(

Back
Topp