Eggløsnings sprøyten

Littlå

Glad i forumet
Skal sette den kl 20 ikveld[:D] Men lurer litt på on dere satte den også i magen? De sa ingenting om det[8|]
Tenk, i morgen kveld reiser vi opp til Haugesund. Onsdag morning uttak og på Fredag forhåpentligvis ruger[:D]

Jeg satte 10000ie Pregnyl i magen ja.. samme sted som puregon sånn ca..

Satt den også i magen ja[:)]

ORIGINAL: Ivara

I magen ja [:)]
Hvis det er Ovitrelle du har så kan det være greit å være forberedt på at det er en luftboble i den. Den skal du ikke prøve å presse ut, det er ikke på langt nær så mye luft at det er farlig på noen måte, og hvis du er uheldig risikerer du å presse ut en del av medisinen i samme slengen.

Fikk vi beskjed om ihvertfall. [:)]

Ja det er ovitrelle.. men syns den luftbobla så veldig stor ut jeg[8|]

Den setter du i magen! Luftbobla setter du til slutt, pass på at den er oppe i sprøyta, ikke med sprøytespissen :D]
Jeg kjente ikke noe til den når jeg satt den på lørdag kl 20.30. Setter også klexane jeg da, den er helt lik og den svir litt for å si det sånn! [:D]

Lykke lykke til på onsdag!

Som de andre sier så skal den settes i magen[:)]. Samme teknikk som de andre sprøytene du har satt!! Luftbobla utgjør ingen fare[:)]

Så spennede tid du har fremfor deg!!
Masse lykke til med uttak og innsett[:)]

Da er den satt[:D] Herlig å vite at det forhåpentigvis ikke blir mer stikking nå[;)]

ORIGINAL: Alvilde_86

Så flink du er [:D]

Syns du den var vond?[:)]

Nei egentlig ikke. men den var litt "seig" å få inn. Litt tykkere nål en pennen[;)]

ORIGINAL: småsmurf

Jepp, rett i magen med den[;)]
Lykke til imorgen[:D]

signerer[;)]

ORIGINAL: *dreamer*

Så flink du er[:D] Nå er du snart ruger
Masse lykke til!!!

Håper det!![:)] Blir ikke lett å vente på svar på hvordan delingen blir..
Pleier de ringe oss ang det??

for en spennende uke:) mye å tenke på:) og glede seg til:)

Back
Topp