eggløsnings sprøyten.....

VilSåGjerne

Forumet er livet
eg har ikke lest så mye om den ennå..... eg tar en ting om gangen nå[:)]
men den skal settes i magen sant? men nålen då? er den stor eller e den sånn som i pennen tro?

det lurer jammen jeg også på hehe.
skal hente ut siste dose med puregon nå etterpå, så da tenkte jeg å hente el sprøyta samtidig,så jeg slipper å stresse slik for å rekke apoteket hele tiden. så har jeg den klar her hehe[:D]

Den skal settes i magen, er nesten like tynn som de nålene til Puregon pennen, litt tykkere er de jo, men det går så greit så!

Nei, den er bare noen millimeter lenger en den andre, men dersom det var du som skulle bruke Pregnyl så er den lengste nålen ikke til å stikke med men å blande veske og pulver med, den korte nålen er til stikking.

ORIGINAL: twinanne

Nei, den er bare noen millimeter lenger en den andre, men dersom det var du som skulle bruke Pregnyl så er den lengste nålen ikke til å stikke med men å blande veske og pulver med, den korte nålen er til stikking.

fikk ikke noen nåler med den pregnylen...... men fikk noen på apoteket men de e laaaaaaaaaaaaaaange[&:]

ORIGINAL: VilSåGjerne

fikk ikke noen nåler med den pregnylen...... men fikk noen på apoteket men de e laaaaaaaaaaaaaaange[&:]

Det var da innmari godt at du brakte dette temaet å bane; APOTEKET DITT HAR IKKE GJORT JOBBEN SIN.
Du skal ha den lange som du sikkert har fått, den er rosa i plastikkenden enden du skal sette på sprøyten, den er bare til å gjøre klar sprøyten din med.
Den andre skal være lysebrun i plastikken og den er bare 0,45x12 mm, mens den rosa er 1,2 x40mm. Som du ser av tallee så er det ganske stor forskjell på dem. Den lille er selvfølgelig til å stikke med, så da anbefaler jeg deg å springe til apoteket nå og kjøpe denne nålen så du slipper å stresse med dette i i site lita.

ORIGINAL: VilSåGjerne

Det var da innmari godt at du brakte dette temaet å bane; APOTEKET DITT HAR IKKE GJORT JOBBEN SIN.
Du skal ha den lange som du sikkert har fått, den er rosa i plastikkenden enden du skal sette på sprøyten, den er bare til å gjøre klar sprøyten din med.
Den andre skal være lysebrun i plastikken og den er bare 0,45x12 mm, mens den rosa er 1,2 x40mm. Som du ser av tallee så er det ganske stor forskjell på dem. Den lille er selvfølgelig til å stikke med, så da anbefaler jeg deg å springe til apoteket nå og kjøpe denne nålen så du slipper å stresse med dette i i site lita.

for eg spurte henne om nåler til den pregnylen, for eg sjekket pakken på apoteket og det var ingenting som følgte med. Så eg spurte henne, og un var ærlig hun,for hun visste ikke,men kom fram med noen sprøyter og nåler,eg kunne sikkert bruke de sa hun,og hun mente at det var en lege som skulle sette den. så eg fikk de med sånn tilfelle..... men då får eg no bare traske innigjen eg og klage litt hihi[:D]

Back
Topp