Eggløsnings slim nesten?

Latterfrosken

Forumet er livet
Lurer på mye, men alle svangerskap er jo forskjellig. Og dette er ikke likt forrige. Unnskyld hvis det blir litt intimt.
Men here it goes:
Når jeg er på do, og skal tørke meg, henger det ofte en slags tråd med gult tykt slim ut... Samme når jeg skal tørke meg.
Det er nesten som eggløsnings slim, derfor kalte jeg det det.
Men er det flere som har det sånn, eller er det bare meg som er unormal.
Tenker da på om det kan være farlig... men så lenge det ikke er blod så regner jeg med at alt er greit,
Og som sagt tidligere har jeg vært på UL hvor alt er greit. *bank i bordet*

Sikkert ikke no farlig og ikke for å skremme deg fikk jeg skikkelig mye slim forige gang jeg tørket og tørket men det var helt klart men 3 dager senere havnet jeg på sykehuset med kraftige veer og full opning.Da fikk jeg beskjed om at det hadde vært slimproppen men jeg var i uke 25 den gang men hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet legen

Lykke til

klem

Jeg har også litt tykk gul utflod når jeg tørker meg. [8|] Men ingenting i truseinnlegget. Mest om morgenen! Merkfundige greier. Men jeg tror ikke det er farlig...

Kjenne meg litt igjen i det der.... Har fått me meg at det faktisk e normalt. De kvinnelige kjønnshormonene gjer at slimhinnene produsere meir slim i graviditeten en t vanlig. Om ein får dette eller ikkje e like tilfeldig som om ein blir kvalm eller ikkje.... Det som e tingen e at dette ska helst var blankt og ikkje lukta. Det vil sei at jo meir farge der e på det, og jo meir det lukte jo større sjangs e det for at du har ein soppinfeksjon.... Den kan i fysste omgang behandlas me canesten, som ein får kjøpt reseptfritt på apotek. Ein får kjøpt kombinasjonspaknin, me vaginale stikkpiller og krem. Så vidt eg har fått me meg e dette ok å bruka, men det e jo bare å spør på apoteket..... Åsså ska ein visst ikkje bruka den applikatoren t å setta stikkpillene inn med..... Det e liksom det eg har fått me meg angåande slim i fra kjeden.... Tenkte eg bare sko dela det me dokk[;)]

Back
Topp