eggløsning

maria_bridge

Blir kjent med forumet
er det noen her som vet om det går an å få eggløsning to ganger i løpet av en måned ca? huff.. jeg grubler fælt over dette. fordi jeg er nå 10 uker på vei, men da er det også lagt til de to ukene før selve unnfangelsen. så embryoet er kun 8 uker gammelt.. og jeg hadde eggløsning mellom 12-17.mai.. og siste mens den 1 el 2 mai. men om så er tilfelle regnet jeg også ut at da skulle jeg vært 12 uker på vei og selve embryoet vært 10 uker. jeg er så forvirret. håper noen her vet mer.. klem
 
legen regnet ut den 26.juli at jeg var ca 9 uker og 4 dager på vei. +- 7 dager. så leste jeg i boka at da er ebryoet kun 7-8 uker gammel.. fordi de regner med første dag mens i siste menstruasjon, som er to uker før befruktningen. men om jeg ble gravid i eggløsningstida rundt den 15.mai skulle ungen vært 10 uker og vært 51 mm stor og jeg skulle vært 12 uker på vei. om man regner med de to ukene for unnfangelsen.. men den er kun 8 uker gammel og ca 33 mm stor. altså med de to ukene er jeg 10 uker på vei nå..
 
Back
Topp