Eggløsning

Hsprøver

Flørter med forumet
Hei, har slete med å funnet eggløsning siden jeg fikk tilbake mensen i mars i år, men idag fikk jeg endelig 2 sterke streker på strimmeltest, men er den positiv? La inn aksjer igår å håper på å få legge aksjer dagene fremover men jeg å samboer jobber motsatt av hverandre denne uken selfølgelig..

Vedlegg

• IMG_1778.jpeg
    IMG_1778.jpeg
    622,8 KB · Visninger: 47
dere la inn i går så legg inn idag også . Når tok du den forrige EL testen ? Kan jo hende den var positiv i går kveld f.eks. . Da er det kortere tid før egget ruller . Ta en test ikveld for å se stigning eller om den går ned :)
Lykke til :Heartred

dere la inn i går så legg inn idag også . Når tok du den forrige EL testen ? Kan jo hende den var positiv i går kveld f.eks. . Da er det kortere tid før egget ruller . Ta en test ikveld for å se stigning eller om den går ned :)
Lykke til :Heartred
Bruke clearblue monitor i går å forgårs, da fikk jeg høy begge dagene

Fikk denne nå, vil det si at eggløsning er over? premom satt den testen jeg tok tidligere fra høy, til topp nå når jeg la inn testen jeg tok nå

Vedlegg

• IMG_1782.png
    IMG_1782.png
    1,3 MB · Visninger: 32
  • IMG_1783.jpeg
    IMG_1783.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 32
Fikk denne nå, vil det si at eggløsning er over? premom satt den testen jeg tok tidligere fra høy, til topp nå når jeg la inn testen jeg tok nå
Eggløsning er 12-48 timer etter peak (altså at teststrek er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) :)

Back
Topp