Eggløsning??

Lille my.

Forelsket i forumet
Hei.
Noen som har opplevd knepp i magen?? Et eller annet i magen. Jeg kjente noe mystisk i magen i går.
Jeg måtte studere kalender litt ekstra. Og da innså jeg.
Jeg fikk noe mystisk blødning for ei lita stund siden. Men ikke vanlig mens..... Men va ingen festeblødning.
Men skal jeg telle kalender på nytt.... Så blir jo dette noe eggløsning tru jeg.
Fikk lagt inn aksje på kvelden.

Men kjenner man dette kneppet før eggløsning? Eller når egget slippes?
 
Hei.
Noen som har opplevd knepp i magen?? Et eller annet i magen. Jeg kjente noe mystisk i magen i går.
Jeg måtte studere kalender litt ekstra. Og da innså jeg.
Jeg fikk noe mystisk blødning for ei lita stund siden. Men ikke vanlig mens..... Men va ingen festeblødning.
Men skal jeg telle kalender på nytt.... Så blir jo dette noe eggløsning tru jeg.
Fikk lagt inn aksje på kvelden.

Men kjenner man dette kneppet før eggløsning? Eller når egget slippes?
Vet ikke om noe knepp, men eggløsningssmerter er vel ganske vanlig når follikelen sprekker (og egget slippes). Hos meg kjennes det dog bare som menssmerter.
 
Vet ikke om noe knepp, men eggløsningssmerter er vel ganske vanlig når follikelen sprekker (og egget slippes). Hos meg kjennes det dog bare som menssmerter.
Tror det kjennes forskjellige fra person til person. Gyn spurte meg for lenge siden om jeg har kjent noe. Jeg hadde aldri tenkt på det.
 
Back
Topp