F Førstegangsprøver96 Flørter med forumet 27 Apr 2023 #1 Hei. Jeg tok en eggløsningstest idag og jeg trooor den er positiv? Når bør vi ha sex? Vi hadde sex igår, bør vi ha idag og imorgen? Vedlegg IMG_6425.jpeg 1,7 MB · Visninger: 96
Hei. Jeg tok en eggløsningstest idag og jeg trooor den er positiv? Når bør vi ha sex? Vi hadde sex igår, bør vi ha idag og imorgen?
JuliiiMamma Forumet er livet Juligull2021 27 Apr 2023 #2 Førstegangsprøver96 skrev: Hei. Jeg tok en eggløsningstest idag og jeg trooor den er positiv? Når bør vi ha sex? Vi hadde sex igår, bør vi ha idag og imorgen? Klikk for å utvide … For meg det testen nokså positiv ut. Synes det kan være litt vanskelig noen ganger å tyde el-tester mellom nesten positiv og positiv
Førstegangsprøver96 skrev: Hei. Jeg tok en eggløsningstest idag og jeg trooor den er positiv? Når bør vi ha sex? Vi hadde sex igår, bør vi ha idag og imorgen? Klikk for å utvide … For meg det testen nokså positiv ut. Synes det kan være litt vanskelig noen ganger å tyde el-tester mellom nesten positiv og positiv