Eggløsning

M

Merri87

Guest
Jeg skjønner ikke dette. Normalt bruker jeg å få en sterk test i løpet av syklusen (eggløsningstest).
Men se på dette:
1. CD 14 kveld
2. CD 15 morgen og kveld
3. CD 16 morgen og kveld
4. CD 17 morgen, altså i dag.

Kan det være at egget prøver å slippe, men ikke klarer?
Så klart rakk vi ikke å legge inn aksjer i dag på morgenen, men må vente til i kveld. Men det burde vel holde pga at det ser ut for at testen er positiv i dag? Jeg fikk maksimal på CD 15 og 16 på fertilitetsmonitoren, så skjønner egentlig ingenting....

Noen andre som har opplevd dette?
Må si at dette er første syklus etter negativt ferskforsk IVF.
 

Vedlegg

  • 5ABB5764-2465-4486-A68E-00B6FDDA1561.png
    5ABB5764-2465-4486-A68E-00B6FDDA1561.png
    84,1 KB · Visninger: 46
Jeg har opplevd å ha mellom to og tre dager med positiv test. EL er mellom 12-36/48 timer etter første positive EL test. Jeg temper i tillegg og har da fått EL alt fra samme dag som første dag med positiv (sjeldent) til andre dag med negativ igjen etter to dager med positiv. Egget lever ca 24 timer eter at det har sluppet.
 
Jeg har opplevd å ha mellom to og tre dager med positiv test. EL er mellom 12-36/48 timer etter første positive EL test. Jeg temper i tillegg og har da fått EL alt fra samme dag som første dag med positiv (sjeldent) til andre dag med negativ igjen etter to dager med positiv. Egget lever ca 24 timer eter at det har sluppet.
Takk for svar, men dette vet jeg:)
Jeg har aldri opplevd det. Og jeg har sjekket etter eggløsning hver måned i i 1,5 år. Så noe rart er det etter IVF forsøket. Får høre med noen som har hatt mislykket IVF. Men takk uansett:happy:
 
Back
Topp