Eggløsning

SuperNova2023

Forumet er livet
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Tror jeg hadde eggløsning på Lørdag kveld, hadde eggløsning smerter. Men vi hadde ikke sex før søndag kveld, kan man fortsatt bli gravid da? Altså har lest 1-2 dager etter eggløsning.
 
Det er på hengende håret da i såfall. Det tar ca 6 timer før spermen å komme seg til egget, og egget lever i gjennomsnitt bare i 24 timer, noen lengre, så ideelt bør spermen være på plass før egget slipper :) men smerter er jo ingen garanti for at egget slapp, så du kan ha vært heldig slik at det slapp etter smertene.
 
Det kan skje. Tidligere hadde jeg eggløsning rett etter positiv test men nå,jeg tror at jeg har eggløsning litt senere. Så,siste gang positiv el test på fredag og lørdag men følte at eggløsning kom på mandag. Ble gravid. Pp før denne,positiv el test på tirsdag og onsdag,onsdag hadde ultralyd og på mandag. Gyn sa at eggløsning mest sannsynlig har vært på fredag. Så,alt er mulig :)
 
Håper den kom på mandag for da hadde jeg sånne kraftige stikk i venstre side.. Nå er det bare og vente og se. X alt som x kan
 
Back
Topp