eggløsning!

Lise Marie

Flørter med forumet
Jeg hadde eggløsning igår/idag men har ikke had sex siden lørdag, kan det fortsatt være sjangs forat jeg blir gravid?

Vil da tro det er en ørliten muliget.. Men tviler på at det er stor sjangs.. vet at sæd kan leve ei stund inni der , men usikker på om den kan leve nesten ei uke da...
Ingen mulighet for at eggløsningen kan ha vært ett par dager før da?

Sædceller overlever flere dager i kvinnens indre kjønnsorganer, angivelsene varierer noe, egget lever i inntil ett døgn etter eggløsning. "Klinikk for seksuell opplysning" regner perioden for mulig befruktning slik: 6 dager før eggløsning til 1 dag etter eggløsning.

har egentlig ikke så mye styr på når jeg har eggløsning, sidn mensen har vært litt uregelmessig men ifølge innpå her så skal jeg ha had igår/idag!

men hadde forferdelig stikking i eggstokkene for noen dager siden, og er trøtt, forferdilig mye råtten luft i magen.. usikker på hva det kommer av..
stikkingen varte ca 2 dager..  kan det ha vært eggløsningen?

Kan være... jeg er ikke sikker på hvordan eggløsning kjennes ut...
Men eggløsningen skal vel være ca 14 dager etter første mens dag + - ett par dager?

det e ikke sånn te mæ sjø i å med at mensen e uregelmessig.. så må får det meste gjett mæ fram å bare satse  :-p

Back
Topp