Eggløsning..

*Helene Petrine*

Blir kjent med forumet
Hei:)
Hadde eggløsning for fem dager siden med positive tester i forkant.
Idag er eggløsningstesten igjen helt positiv. Går det ann å ha eggløsning to ganger på en syklus?
Noen som vet?

Dytter:)

Ja går an det har jeg hørt. Kroppen klarte kanskje ikke ha eggløsning første gangen den prøvde, så nå prøver den kanskje igjen..

takk for svar:)
Men er ganske sikker på at jeg hadde det,
kjenner det godt på kroppen når jeg har eggløsning.

Klatremus Lillemann skrev:
Mange får positive eggløsningstester når de er gravide.... 

Oi, det viste jeg ikke..
Men kan den slå ut så tidlig som fem dager etter en eventuell befruktning?
Håper det er tilfellet

*Helene Petrine* skrev:

Oi, det viste jeg ikke..
Håper det er tilfellet

Vet ikke om det kan slå ut så tidlig, men jeg vet at da jeg var gravid, så fikk jeg symptomer ca ei uke etter befruktningen. Alt lukta mugg, fikk ømme pupper, og tydeligere blodårer på puppene. Noen dager tidligere hadde jeg hatt en liten blødning som jeg tenker var festeblødning. Men jeg testa ikke før etter ikm likevel. Ville nok ha venta med testingen noen dager nå. Kan jo ikke være sikker på noenting enda. Men lykke til! :-)

*Helene Petrine* skrev:

Oi, det viste jeg ikke..
Håper det er tilfellet

Vet ikke om det kan slå ut så tidlig, men jeg vet at da jeg var gravid, så fikk jeg symptomer ca ei uke etter befruktningen. Alt lukta mugg, fikk ømme pupper, og tydeligere blodårer på puppene. Noen dager tidligere hadde jeg hatt en liten blødning som jeg tenker var festeblødning. Men jeg testa ikke før etter ikm likevel. Ville nok ha venta med testingen noen dager nå. Kan jo ikke være sikker på noenting enda. Men lykke til! :-)

Tusen takk:-)
Ja, sikkert lurt å vente litt.. Er jo enda ei god uke til ikm.
Får vente i spenning, hehe:D

Mest sannsynlig slapp ikke kroppen egget sist, og prøver nå igjen.

En EL-test kan bli positiv ved graviditet, men ikke før en graviditetstest hadde blitt positiv. Hadde du EL for 5 dager siden, har ikke et evt. befruktet egg festet seg ennå engang, så det er ikke mulig å få utslag på graviditet enda.

Back
Topp