Eggløsning uten mensen? Sen hcg produksjon?

Ja har testet, og det var negativ test. Var hos gynekolog igjen i dag som plutselig sa at jeg ikke hadde hatt eggløsning på høyre side likevel? Hun sa jo det for 2,5 uke siden. Så sa hun at kroppen hadde prøvd på eggløsning på venstre side men ikke fått det til, og at "oi nå var slimhinnene så tykke at nå var mensen rett rundt hjørnet", men nå har jeg plutselig eggløsningsslim tror jeg? Legger ved bilde under her, kanskje ekkelt for noen å se.. Men jeg har aldri undersøkt EL slim før. Kan man ha EL slim rett før mensen da?
 
.
 

Vedlegg

  • D05D2684-BCAE-464B-939E-A499E3E495E8.jpeg
    D05D2684-BCAE-464B-939E-A499E3E495E8.jpeg
    248,6 KB · Visninger: 40
Hmm. Så merkelig. Høres ut som at den gynekologen ikke har så mye peiling kanskje, spesielt om du ikke får mensen nå. Du er ikke bare våt pga kåthet?

TMI kanskje
, men når jeg blir våt pga jeg er kåt så får jeg el slim aktig våthet :p
 
Føler alle tester positivt bare en uke etter EL :laughing002 Skal kjøpe test i morgen og teste på nytt, hvis den også er negativ så drar jeg til legen, evt ny time hos gynekolog..
Jeg venter på mensen selv (har forøvrig ventet i 5 uker uten noen positiv test å kunne skryte av), og har derfor lest mye på diverse forum, og det virker til å være maaange kvinner som ikke får positiv test før flere dager over IKM. Virker som det varierer veldig hvordan hcg nivået øker hos enkelte. Ville ikke kastet inn håndkleet før 1-2 uker over IKM jeg ☺️
 
Jeg venter på mensen selv (har forøvrig ventet i 5 uker uten noen positiv test å kunne skryte av), og har derfor lest mye på diverse forum, og det virker til å være maaange kvinner som ikke får positiv test før flere dager over IKM. Virker som det varierer veldig hvordan hcg nivået øker hos enkelte. Ville ikke kastet inn håndkleet før 1-2 uker over IKM jeg ☺️
Jeg er 3 dager over IKM nå, men usikker på om jeg stoler på syklusen. Irriterende med blendahvite tester, men ingen mensen. Jeg vil bare vite Godt å høre at du har lest om mange som tester positivt ganske sent, selv om jeg tipper tr snart kommer her..
 
Back
Topp