B
BroLo
Guest
Eggløsning eller rett før? Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Har ikke premom, men har spart på den så sjekker igjen om en stund og kanskje senere idag. Må se om jeg ikke kan få med samboer på noe action i kveld da. Selv om han er syk... Vil ikke det være god timing tro? Den var liksom i grenseland på å være like sterk, så da tenkte jeg som deg vel at det er rett rundt hjørnet.. Takk igjen!Ser ut som den er ganske positiv
Har du Premom, så kan du legge den inn der? Ville tatt en til litt senere da, for å kontrollere om den øker enda litt mer, men jeg hadde tenkt at du har EL i morgen ca
Ville absolutt fått til en runde i dag ja, og kanskje i morgen også for å være sikker Sykdom eller ikke, det må bare gåTakk Har ikke premom, men har spart på den så sjekker igjen om en stund og kanskje senere idag. Må se om jeg ikke kan få med samboer på noe action i kveld da. Selv om han er syk... Vil ikke det være god timing tro? Den var liksom i grenseland på å være like sterk, så da tenkte jeg som deg vel at det er rett rundt hjørnet.. Takk igjen!
ja det er nettopp det. Jeg får ta hoveddelen av "jobben" jeg. Ha en fiiiin lørdag!Ville absolutt fått til en runde i dag ja, og kanskje i morgen også for å være sikker Sykdom eller ikke, det må bare gå
Haha ja du får ta ansvaret! Ha en finfin lørdag du ogsåja det er nettopp det. Jeg får ta hoveddelen av "jobben" jeg. Ha en fiiiin lørdag!