Eggløsning test.

Førsteprøvebaby❤️

Flørter med forumet
Hei. Jeg har brukt eggløsning test digital clearblue sinn. Smily, blinkende smily og rundt sirkel. Testet fra CD 11 da var det rundt sirkel ingen tegn til noe. CD 12 og CD 13 blinkende smiley. Vi hadde sex på dag 11 og dag 12. Men ikke dag 13. Så tenkte jeg eggløsning kom som vanlig nå i dag CD 14. Så får jeg sjokk og den viser rund sirkel, eggløsning helt borte. Det er det rareste jeg har opplevd aldri skjedd. Huff føler jeg gikk glipp av hele denne pp pga vi ikke hadde oss i går dag 13. Jeg hadde en ivf runde i februar da. Vi skulle prøve på egen hånd denne måneden. Noen som har opplevd dette med Clearblue sinn eggløsning test. Hvorfor blinker den smily i 2 dager så borte igjen når man skal få eggløsning. Testet 2 ganger i går morgen og kveld for og være sikker, da blinket den bare. Hilsen ei frustrert frøken. :schocked028 :smiley-ashamed008

Må også legge til at jeg har masse eggløsning smerter, nei dette er rart skjønner meg ikke på denne testen eller kroppen. Eneste jeg vet at kroppen min føles likt ut som når eggløsning er der eller rett rundt hjørnet :woot:

Kanskje du har hatt en kort lh-topp som du ikke fikk med deg hvis du har testet én gang om dagen? Kanskje det hadde blitt en smiley på kvelden cd 12 om du hadde testet deg og at el var cd13.

Er jo vanskelig å si med sikkerhet det der.. det beste er nesten å teste formiddag og kveld i hele perioden i tilfelle man har kort lh-topp :)

Kanskje du har hatt en kort lh-topp som du ikke fikk med deg hvis du har testet én gang om dagen? Kanskje det hadde blitt en smiley på kvelden cd 12 om du hadde testet deg og at el var cd13.

Er jo vanskelig å si med sikkerhet det der.. det beste er nesten å teste formiddag og kveld i hele perioden i tilfelle man har kort lh-topp :)
Ja rare greier, jeg åpnet en ny digital test som viste rund sirkel. Så hadde blinkende med gammel test eller brukte de opp først så med engang jeg brukte den nye ble det tom sirkel. Syntes dette var veldig rart ettersom jeg hadde blinkende på kvelden CD 13. Så tidlig morgen helt blank rund sirkel kl 07.00 og klokka 11.00. Så tenkte jøss rart, jeg har jo eggløsning smerter og alt sammen. Så kjøpte meg ny digital test, med den nye fikk jeg en fast smily som forventet etter 2 dager med blinkende. Siden ny test stemte overens med tidligere test tenker jeg den jeg kjøpte som viste plutselig tom sirkel flere ganger, må være en produkt feil eller noe. Siden jeg kjøpte ny test i dag og den ble statisk smile fjes og kjøpte en vanlig strek test også, begge lyste opp Max eggløsning. Letta nå :schocked028 :happy:

Ja rare greier, jeg åpnet en ny digital test som viste rund sirkel. Så hadde blinkende med gammel test eller brukte de opp først så med engang jeg brukte den nye ble det tom sirkel. Syntes dette var veldig rart ettersom jeg hadde blinkende på kvelden CD 13. Så tidlig morgen helt blank rund sirkel kl 07.00 og klokka 11.00. Så tenkte jøss rart, jeg har jo eggløsning smerter og alt sammen. Så kjøpte meg ny digital test, med den nye fikk jeg en fast smily som forventet etter 2 dager med blinkende. Siden ny test stemte overens med tidligere test tenker jeg den jeg kjøpte som viste plutselig tom sirkel flere ganger, må være en produkt feil eller noe. Siden jeg kjøpte ny test i dag og den ble statisk smile fjes og kjøpte en vanlig strek test også, begge lyste opp Max eggløsning. Letta nå :schocked028 :happy:
Ok ja da har det sikkert vært noe gale med testen. Så bra at du fant ut av det! :Heartpink

EL-tester er rare,hadde ganske mørk strek for 2 dager siden. Svakere i går og trudde da jeg hadde nådd toppen. Men enda sterkere idag så lure, tempen var fått opp i morrest, men kan vær pga dårlig natt satse på at EL-testen i dag var rett og EL blir i morgen

Back
Topp