Eggløsning - symptomer

RABLE89

Gift med forumet
Septemberlykke 2024
Jeg har vært gravid 4 ganger tidligere (3 barn og 1 exu). Hadde positiv eggløsningstest i går og har hatt jevnlig samleie. Denne gangen opplever jeg ganske så ekstreme symptomer sammenlignet med tidligere; voldsom kvalme og MYE menslignende smerter. Noen som har opplevd dette? Kvalmen er iallfall et helt nytt symptom for mitt vedkommende...

Jeg har vært gravid 4 ganger tidligere (3 barn og 1 exu). Hadde positiv eggløsningstest i går og har hatt jevnlig samleie. Denne gangen opplever jeg ganske så ekstreme symptomer sammenlignet med tidligere; voldsom kvalme og MYE menslignende smerter. Noen som har opplevd dette? Kvalmen er iallfall et helt nytt symptom for mitt vedkommende...
Hadde første EL etter MA nå, og symptomene varte en uke før positiv test. Kvalmebølger innimellom og mensmurringer hver dag. På EL dagen er jeg alltid ekstremt øm og har et slags trykk i livmoren og på den ene siden. Mensmurringer og kvalme i forkant er nytt for meg i alle fall, så alt er mulig tenker jeg. Man blir liksom aldri helt klok på kroppen føler jeg o_O

Back
Topp