Hei. For en mnd siden begynte jeg på p-ring. Vi er egentlig prøvere, men var gjennom cellegift pga EXU og har fått beskjed om å bruke prevensjon i 3 mnd fordi cellegift er skadelig for foster. Jeg har imidlertid slitt med spotting i snart 2 mnd, og tok ut p-tingen på torsdag i håp om å få en litt større blødning, slik at kroppen kanskje ble litt mer forutsigbar etterpå (hater spotting). Samtidig har kroppen min vært «merkelig» i lang tid, og det var først på søndag jeg hadde negativ graviditetstest etter EXU.
Derfor har jeg også valgt å ta eggløsningstester fra jeg tok ut p-ringen på torsdag. Vet ikke helt hva jeg ønsket å oppnå med det, og kanskje er det bare teste-avhengighet som gjør at jeg følte behovet
Problemet mitt nå er at eggløsningstestene blir sterkere, og i dag er den mer eller mindre positiv. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro. Helt forvirra her.. og ganske frustrert på kroppen som er helt i ubalanse.. hormonell, slapp, uren hud, oppblåst, hodepine ++ Vi har jo hatt sex som vanlig.. Er det faktisk mulig kroppen har eggløsning bare 5 dager etter uttak av p-ring? Hva skal jeg i såfall gjøre med det/kan jeg gjøre noe med det i det hele tatt?
legger ved bilde av dagens EL-test. Den er klart sterkere enn på søndag og mandag..
Derfor har jeg også valgt å ta eggløsningstester fra jeg tok ut p-ringen på torsdag. Vet ikke helt hva jeg ønsket å oppnå med det, og kanskje er det bare teste-avhengighet som gjør at jeg følte behovet

Problemet mitt nå er at eggløsningstestene blir sterkere, og i dag er den mer eller mindre positiv. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro. Helt forvirra her.. og ganske frustrert på kroppen som er helt i ubalanse.. hormonell, slapp, uren hud, oppblåst, hodepine ++ Vi har jo hatt sex som vanlig.. Er det faktisk mulig kroppen har eggløsning bare 5 dager etter uttak av p-ring? Hva skal jeg i såfall gjøre med det/kan jeg gjøre noe med det i det hele tatt?legger ved bilde av dagens EL-test. Den er klart sterkere enn på søndag og mandag..

Ingen tvil om at kroppen er i ulage hvertfall…
om dette er tilfelle hos deg, aner jeg ikke
Håper bare kroppen min lurer meg, og at et evt egg ikke fester seg.. maks uflaks hvis jeg må gjennom en abort pga cellegift etter EXU..