Hei,
Har tatt enkel kur letrozol nå og fikk eggløsning dag 33. Håper jeg kan få eggløsning noe raskere på dobbelt kur. Mens jeg venter i spenning lurer jeg på deres erfaringer med tidspunkt for eggløsning ved enkel versus dobbelt kur?
Har tatt enkel kur letrozol nå og fikk eggløsning dag 33. Håper jeg kan få eggløsning noe raskere på dobbelt kur. Mens jeg venter i spenning lurer jeg på deres erfaringer med tidspunkt for eggløsning ved enkel versus dobbelt kur?
Jeg vet ikke hvorfor min gynekolog bare velger å måle progesteron og ikke ta ultralyd
. Men jeg har forstått det slik at progesteronprøven skal si noe om hvorvidt jeg har hatt eggløsning eller ikke. Jeg hadde visst normal progesteronverdi forrige syklus (45, hvis jeg ikke husker helt feil), så regner med jeg har det denne gangen også. Var litt bekymret for om jeg hadde lavt progesteron siden jeg har spottet i perioden mellom eggløsning og mensen i høst, men det ser ut til å være bivirkning av vaksinen, og ikke pga. progesteronmangel. Det ser ut til å bli mindre og mindre spotting for hver syklus etter vaksinen.
Gynekolog fryktet forresten at jeg skulle slippe to egg pp2, da jeg hadde to like store egg. Han sa da at risiko for tvillinger var økt. Har bare en baby på vei
Er imponert over hvor effektiv letrozol er. Nå er jeg straks inn i dpo-land og håper det klaffer nå denne gangen med Ovitrelle som ekstra boost!