Eggløsning og syklus

Isab

01.2016 ♥️ 01.2024 ♥️
Stjerneskuddene 2024
Uten helt å vite sånn nøyaktig hvor lang syklus jeg hadde denne gangen tok jeg utgangspunkt i positiv eggløsningstest 7/1. Tok en kalkulator fra nett og jeg fikk 35 dager syklus. Så IKM ble da 22. Januar, som var i går. Da er jeg endelig over IKM datoen heeelt sikkert og i morgen får jeg vite svarer på blodprøven jeg tok i dag. Kjenner meg litt roligere, selv om jeg sjekker papiret hver gang jeg er på do. :Heartred Håpet om at denne lille spiren holder blir mer for hver dag :Heartred

Ligger en dag bak deg, hadde positiv test 08.01. Er så spennende det her. Er første gangen jeg er gravid så aner ikke hva som er normalt og ikke, men merker jeg er mye bekymret. Redd for alt som kan gå galt.

Sjekker også papiret hver gang jeg er på do, veldig til murringer det skulle være da :sorry:

Håper vi får inn enda flere her i Oktoberforumet etterhvert :Heartpink

Ligger en dag bak deg, hadde positiv test 08.01. Er så spennende det her. Er første gangen jeg er gravid så aner ikke hva som er normalt og ikke, men merker jeg er mye bekymret. Redd for alt som kan gå galt.

Sjekker også papiret hver gang jeg er på do, veldig til murringer det skulle være da :sorry:

Håper vi får inn enda flere her i Oktoberforumet etterhvert :Heartpink
Man blir fort bekymret og redd når det er mye som kan gå galt, men det er også stor sannsynlighet for at det går bra :Heartred Dette er min 3 graviditet og de to andre gangene gikk det veldig bra (to glade barn som bevis :hilarious:). Har også veldig mye murringer og stikkinger i tillegg. Alt er jo helt nytt for deg, så forstår du ikke vet hva som er normalt og ikke. :Heartred

Om du ikke har gjort det så ville jeg kontaktet helsestasjonen og fått tildelt ei jordmor som du kan ha kontroller med og eventuelt få snakke med når bekymringsmeldingen melder seg som verst. Ho jeg gikk til sist (skal også gå til henne denne gangen) er heeelt super! Veldig hjelpsom, nøyaktig, informerer godt og er litt streng, akkurat slik jeg liker :hilarious::D

Håper også det kommer flere inn her snart, det hadde vært veldig hyggelig :love017

Man blir fort bekymret og redd når det er mye som kan gå galt, men det er også stor sannsynlighet for at det går bra :Heartred Dette er min 3 graviditet og de to andre gangene gikk det veldig bra (to glade barn som bevis :hilarious:). Har også veldig mye murringer og stikkinger i tillegg. Alt er jo helt nytt for deg, så forstår du ikke vet hva som er normalt og ikke. :Heartred

Om du ikke har gjort det så ville jeg kontaktet helsestasjonen og fått tildelt ei jordmor som du kan ha kontroller med og eventuelt få snakke med når bekymringsmeldingen melder seg som verst. Ho jeg gikk til sist (skal også gå til henne denne gangen) er heeelt super! Veldig hjelpsom, nøyaktig, informerer godt og er litt streng, akkurat slik jeg liker :hilarious::D

Håper også det kommer flere inn her snart, det hadde vært veldig hyggelig :love017
Åh tusen takk :Heartpink Det hjalp å lese faktisk. Blir jo dumt å bare fokusere på alt som kan gå galt i steder for å prøve å være glad for at man faktisk er gravid.
Skal til legen i morgen. Så tenker jeg å kontakte helsestasjonen på mandag. Tror det er lurt å snakke med noen som du sier. Høres ut som hun du går til er veldig flink! Jeg også liker når de er litt strenge og virker som de kan det de snakker om, vil ikke bli dullet med for mye :joyful:
Takk igjen for gode råd:Heartpink

Vi får prøve å lage litt flere tråder her etterhvert. Må jo ha ganske mange innlegg for å få sånn privat forum.:happy: Meldte meg inn for noen dager siden, så er ikke så kjent med hvordan det fungerer enda.

Jeg er også veldig bekymret for alt som kan gå galt. Jeg har lavt stoffskifte og spurte legen idag om vi kunne sjekke hvordan det sto til med det, men det ville hun ikke. Nå tenker jeg ikke på annet. Jeg var alt for høyt medisinert før graviditeten. :/ dette hadde ikke noe med overskriften å gjøre, men i forhold til bekymringer. Det går opp og ned hele tiden. Først syns jeg timen var bra og var fornøyd, så begynner jeg å tenke på kvelden og blir bare stresset. :banghead:

Back
Topp