eggløsning og sex....

Annicken

Forumet er livet
åssen gjør dere det, dere som er prøvere ???

i forhold til eggløsning... aner ikke helt når jeg har bare regna 28 dagers saken her på bv---

men liksom sex den dagen. eller sex annen hver dag rundt denne eggløsningen ????

Vi hadde sex når vi hadde lyst vi. Samboer visste ikke at jeg telte dager overhodet, han trodde vi bare lot "naturen gå sin gang".

Han syns det var best å ikke stresse, så jeg telte dager for meg selv, og forsøkte å flørte litt ekstra sånn midt mellom mine "perioder" hehe

Forøvrig så lever jo spermen i mange dager, og egget er fruktbart i 2-3 dager, så om dere har sex annenhver dag for å "spare opp" eller hver dag så samles det jo opp sæd uansett.

Innerst i skjeden er den en slags oppbevaringsplass der det legger seg litt sperm som ikke renner ut før kroppen "dytter " det ut med utflod, så det er nok til å bli gravid der selv om mye av sæden renner ut.

takk masse ;P =)

Jeg hadde sex dagen før EL, (doggy sier de er best) og ligg med spermen i deg over natten!![;)][:D] Funker som bare det[;)]

doggy er best ??? hmmm - håpet misjonær med bena i været jeg ;P

ORIGINAL: Annicken

doggy er best ??? hmmm - håpet misjonær med bena i været jeg ;P

Ja, men den skal være effektiv den altså.. Da kommer det skikkelig inni [:D]

Holder å ligge et kvarter/halvtime med pute under rumpa også. Over natten kan gi urinveisinfeksjon, ettersom det anbefales å tisse etter sex.

Du skal vel regne rundt 15 dager etter første dag mens med tanken på eggløsning.....

Jeg hadde eggløsning den 31 aug og har hatt sex vær dag etter 20 aug jeg da...hehe....

eller ikke natt til i gr for da var jeg ikke hjemme...hehe

Så nå håper jeg på at det blir en liten spire....Ønsker i allefalll alle som prøver å bli gravid   lykketil!!!!!!!

Etter å ha prøvd i 1,5 år prøvde jeg et tips: nemlig å ligge med sæden over natten uten å gå på do. Ser det ikke er anbefalt pga uvi, men det var ihvertfall det som funket her. Spiren satt samme PP.(vi hadde vel sex ca annenhver dag, med autopiloten på desverre, etter så lang prøving)

Det samme skjedde denne gangen. Var ikke planlagt, men jeg sovnet ihvertfall, og spiren satt på nytt.

Lykke til!

Back
Topp