Eggløsning og mens

Pjuska80

Betatt av forumet
Hvordan er vekten deres under eggløsning og mensen?

Jeg veier alltid 1-2kg mer under eggløsning og mens [:'(] kommer på ca 1dag før mens,og forsvinner iløpet av uken igjen. I går kveld hadde jeg ekstreme smerter i magen,tittet på kalenderen,fant ut at det var eggløsning, og idag veier jeg brått 1.4kg mer enn i går.

Hvor lenge sitter det ekstra vannet man får under eggløsning? Jeg har nemlig aldri tenkt på det før.. og merker at det å plutselig veie mer er ødeleggende på motivasjon [&o]

Er ikke sikker på hvor mye vekta øker (?) under EL, men noe er det ..
Men ved menser er det mest økning stort sett, ca 1 kg +
Denne gangen var det ikke mye, så det kommer visst anpå ... [8|]

Forstår akkurat kva du meiner. Her legg eg på meg 1kg ++ når mensen kjem. EL har eg ikkje merka någe på. Fekk mensen i går, og då eg skulle på vekta (veg meg kvar fredag) var vekta mi plutseleg mykje meir...[:'(] Drit og dra altså. Er så ødeleggande for motivasjonen. Bra at det forsvinn i løpet av veka.

Ha ein fin dag.

Leger faktisk på meg mere ved eggløsning enn mens, men er nok begge gangene[:'(] Tar flere dager før vekta er normal igjen[&o]

Jeg går alltid opp 1kg+ når jeg har mensen. Føler meg oppblåst, og ser at kroppen holder på mer vann enn vanlig..

Det går tilbake til normalen et par dager etterpå. For et irriterende fenomen [&:] ..

Rundt EL har jeg ikke lagt merke til forandringer

når du sier det så stemmer det på meg også det med EL. Jeg veier plutselig nesten 1kg MER i dag enn i går og jeg har eggløsning nå. Da fikk jeg svar på det, for ble rimelig frustrert da jeg gikk på vekta i dag tidlig..
Men det skal jeg slutte med, KUN 1 dag i uka hvor man veier[;)]

Her også legger jeg på meg. Var plutselig 2,4 kg opp i fra torsdag til i dag. Kjente at jeg fikk eggløsning i går kveld + at jeg ikke hadde drukket nok vann i løpet av dagen. Håper det forsvinner i løpet av neste uke.

Går ikke så mye opp når jeg har mensen.

Back
Topp