Eggløsning og diaré

MartineM

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hei.
Jeg og min kjære hadde oss mandag og han fikk utløsning i meg(jeg glemte at jeg var nærme EL, og han spurte ikke) i følge kalenderen skal jeg ha EL på søndag, men ser at jeg hadde litt lang syklus de 2 forrige mnd og i følge tidligere syklus skulle EL vært i dag. (Hadde oss onsdag også natt også men uten utløsling) men poenget mitt er, jeg har mye slim nå og veldig vondt i magen og diaré. Lurer på om jeg kan ha EL, men aldri opplevd diaré i den forbindelse.

Noen som har opplevd noe slikt, eller husker hvordan det var da vi ble gravide sist?

Jg husker ikke...ps. vi prøver ikke igjen.
 
Hei søte! Jeg sliter med å være hard i magen og kan ikke huske om jeg hadde diaré i forbindelse med el da jeg ble gravid hverken første eller andre gangen. Jeg har fått kraftigere el smerter etter første svangerskap hvertfall, så kjente godt når el var. Du får nok flere svar om du poster innlegget ditt på FS. (Vi som prøver/før svangerskapet)
 
Jeg bare husker ikke hvordan det var sist. Og pleier aldri å ha diaré pga EL. Men kommer ikke på noen annen årsak heller skjønner du. Å ser jo at vi hadde samleie veldig nære EL :s men kan sikkert poste det flere steder
Spennende blir det uansett;)
 
Jeg har diaré for så å bli hard i magen ved el. Skikkelig irriterende. Spesielt når jeg må på do rett etter sex.
 
Back
Topp