Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du på østrogen...? Ja, spør gjerne! Hvordan går det med deg forresten?Det jeg har lest på nett er at det i hovedsak er testosteron som hindrer el, så man kan godt oppleve det. Er veldig spent på det samme selv, tok en test på fredag som så slik ut: Vis vedlegget 146293
Har oppfølgingstime hos gyn i morgen, så får kanskje noen svar da, kan spørre om det ser ut som det nærmer seg el siden hun skal ta ul.![]()
Ok, jeg har ikke målt noe testosteron så da vet jeg ikkeNei, jeg tenkte på testosteron.![]()
Går greit, vi har begynt å prøve igjen, venter enda på el, og er frustrert over at de samme gamle problemene dukker opp igjen i forhold til vansker med å faktisk prøve. Mannen har jo chrons og er dårlig for tida, og sliter jo generelt med å fullføre.
Kan jeg spørre hvor du har denne informasjonen fra? Har lett nettet rundt for å finne fakta rundt detteEggløsning skjer ikke før hcg er under 5
http://www.lommelegen.no/legesvar/eggløsning-og-menstruasjon-etter-spontanabortKan jeg spørre hvor du har denne informasjonen fra? Har lett nettet rundt for å finne fakta rundt dette![]()
Jeg fikk el med hcg på 20-talletDet står jo ikke her at den må være under 5, men at når den kommer under 5 vil det bare være et tidsspørsmål. Alt jeg har lest ellers er at hcg ikke er det som hindrer eggløsning, men at det er testosteronet som gjør det.![]()
Fra legen min b.la. Kroppen tror jo fortsatt den er gravid sålenge det finnes hcg så sier seg vel litt selv ogKan jeg spørre hvor du har denne informasjonen fra? Har lett nettet rundt for å finne fakta rundt dette![]()
Jeg støtter denne. Jeg tar jo otrivelle eggløsningssprøyte, og det er jo rett og slett hcg som blir sprøyta rett inn i kroppen...nettopp for å hjelpe kroppen å sleppe egget.Det står jo ikke her at den må være under 5, men at når den kommer under 5 vil det bare være et tidsspørsmål. Alt jeg har lest ellers er at hcg ikke er det som hindrer eggløsning, men at det er testosteronet som gjør det.![]()
Ja, ikke sant, er det jeg også tenkte på! Så regnet med at det var el som skjedde da testen ble positiv og smertene kom (da var hcg ca 80). Kom litt friskt blod da... er det rart..?Jeg støtter denne. Jeg tar jo otrivelle eggløsningssprøyte, og det er jo rett og slett hcg som blir sprøyta rett inn i kroppen...nettopp for å hjelpe kroppen å sleppe egget.![]()