Eggløsning med hcg i blodet?

Marihøna

Prøver på nr 2 siden nov/15
Assistert-jentene
Jeg venter på el etter ma med cytotec for 3 uker siden. Fikk svar på blodprøve nå at hcg i går var 99. Er det mulig å få eggløsning med det nivået av hcg i blodet??

Det jeg har lest på nett er at det i hovedsak er testosteron som hindrer el, så man kan godt oppleve det. Er veldig spent på det samme selv, tok en test på fredag som så slik ut:
ImageUploadedByBV Forum1447773675.829356.jpg

Har oppfølgingstime hos gyn i morgen, så får kanskje noen svar da, kan spørre om det ser ut som det nærmer seg el siden hun skal ta ul. :)

Det jeg har lest på nett er at det i hovedsak er testosteron som hindrer el, så man kan godt oppleve det. Er veldig spent på det samme selv, tok en test på fredag som så slik ut: Vis vedlegget 146293

Har oppfølgingstime hos gyn i morgen, så får kanskje noen svar da, kan spørre om det ser ut som det nærmer seg el siden hun skal ta ul. :)
Tenker du på østrogen...? Ja, spør gjerne! Hvordan går det med deg forresten?

poff

Last edited:
Nei, jeg tenkte på testosteron. :)
Går greit, vi har begynt å prøve igjen, venter enda på el, og er frustrert over at de samme gamle problemene dukker opp igjen i forhold til vansker med å faktisk prøve. Mannen har jo chrons og er dårlig for tida, og sliter jo generelt med å fullføre.
Ok, jeg har ikke målt noe testosteron så da vet jeg ikke:)

Det er kjedelig da...det er vrient nok som det er så en sånn hindring vil jeg tro er utrolig frustrerende!

Vet at jordmor Siri har svart på sitt forum at man blitt ofte lettere gravid igjen etter en SA pga hcg som sitter igjen i kroppen, så man kan da ihvertfall ha EL med hcg i kroppen :)

Det står jo ikke her at den må være under 5, men at når den kommer under 5 vil det bare være et tidsspørsmål. Alt jeg har lest ellers er at hcg ikke er det som hindrer eggløsning, men at det er testosteronet som gjør det. :)
Jeg fikk el med hcg på 20-tallet:)

Det står jo ikke her at den må være under 5, men at når den kommer under 5 vil det bare være et tidsspørsmål. Alt jeg har lest ellers er at hcg ikke er det som hindrer eggløsning, men at det er testosteronet som gjør det. :)
Jeg støtter denne. Jeg tar jo otrivelle eggløsningssprøyte, og det er jo rett og slett hcg som blir sprøyta rett inn i kroppen...nettopp for å hjelpe kroppen å sleppe egget. :-)

Jeg støtter denne. Jeg tar jo otrivelle eggløsningssprøyte, og det er jo rett og slett hcg som blir sprøyta rett inn i kroppen...nettopp for å hjelpe kroppen å sleppe egget. :-)
Ja, ikke sant, er det jeg også tenkte på! Så regnet med at det var el som skjedde da testen ble positiv og smertene kom (da var hcg ca 80). Kom litt friskt blod da... er det rart..?

Back
Topp