Eggløsning idag eller imorgen. Sex igår..

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Ifølge eggløsningstesten idag ser det ut til at den blir positiv idag. Vet jo ikke om EL da er idag eller imorgen. Men vi hadde sex igår, forje gang det klaffet hadde vi sex den dagen el testen var positiv og dagen etter. Bør vi ha det idag også, eller vente til imorgen? Bare den testen kunne vært positiv imorgen istedet :p vi har det annenhverdag :p blæ! Ikke lett dette :p får nok ikke med meg mannen på tre dager etterhverandre :p

Ifølge eggløsningstesten idag ser det ut til at den blir positiv idag. Vet jo ikke om EL da er idag eller imorgen. Men vi hadde sex igår, forje gang det klaffet hadde vi sex den dagen el testen var positiv og dagen etter. Bør vi ha det idag også, eller vente til imorgen? Bare den testen kunne vært positiv imorgen istedet :p vi har det annenhverdag :p blæ! Ikke lett dette :p får nok ikke med meg mannen på tre dager etterhverandre :p

Har han ikke lyst på barn, da? Hvis sædkvaliteten hans er normal ville jeg absolutt kjørt på..

Har han ikke lyst på barn, da? Hvis sædkvaliteten hans er normal ville jeg absolutt kjørt på..
Det er da ikke det det går på, det er jo det stresset rundt det når man «MÅ» ha sex alle de dagene ;)

dessutten, har han hatt dårlig kvalitet tidligere, da tok det 2 år å bli gravid. Så det er også en grunn for at vi ikke har det hver dag.

Last edited:
Egget slipper 24-48 timer etter positiv test, så det skal holde imorgen :)

Forstår godt problemstillingen deres! Det er ikke alltid lett for mannen å prestere flere dager etter hverandre! Men tror det skal gå bra om dere venter til i morgen, hvis EL-testen er positiv i dag vil vel EL komme i morgenish og egget lever i et døgn ca :)

Eggløsningstesten vil vise positivt utslag mellom 12 og 48 timer før eggløsning faktisk skjer. For de fleste kvinner går det ca 24 timer fra den første LH-stigningen til eggløsningen skjer, men det varierer noe fra kvinne til kvinne.
Om mannen din har litt redusert kvalitet så er det greit å holde seg til annen hver dag.

Screenshot_20210215-085029_Chrome.jpg

Det er da ikke det det går på, det er jo det stresset rundt det når man «MÅ» ha sex alle de dagene ;)

dessutten, har han hatt dårlig kvalitet tidligere, da tok det 2 år å bli gravid. Så det er også en grunn for at vi ikke har det hver dag.

Pliktsex er ikke alltid gøy, nei :hungover: Men da ville jeg sjanset på at det holder med i morgen! Da ligger det i hvert fall sæd og venter på egget, så det skal jo absolutt i teorien det! Lykke til!

De sier der skal holde med annenhver gang, så tenker uansett, sett fra mitt perspektiv, at du med sex i går og i morgen, er godt innenfor.

De forrige PP'ene har vi kjørt på med hver dag rundt EL, har blitt mer pliktsex enn noe annet, i allefall for han, lite ok og han har fått prestasjonsangst av det hele. Og jeg skjønner han godt. Vi ble ikke gravid disse mnd.
Denne PP'en prøver vi annenhver dag OG jeg har i tillegg bestemt meg for å ikke nevne EL denne gangen, da blir han lett stressa på det og det blir mindre spontant. Her har jeg "blinkende fjes" på CB digital advanced eggløsningstest i disse dager. Troooor EL i morgen, evt onsdag slik det ser ut.
Hadde sex i går og tenker prøve ymte frampå i morgen. Kjører pp annenhver dag nå rundt EL og tenker det er mer enn bra nok.

Tilbake til deg - var jeg deg ville jeg altså holdt meg til planen og ventet til i morgen, om det var sånn du tenkte fra før. ❤:love7

Hvis dere hadde sex i går, så skal det i teorien holde, og - dersom EL kommer i morgen. Så om det ikke blir noe, så går det bra det og. :)
Men om dere får lagt inn litt aksjer i morgen også, skader det selvsagt ikke.

Takk alle sammen :) jeg får se om det blir noe idag eller ikke :p får se hvordan stemningen er :D får bare krysse fingrene uansett, at det blir en spire utav det :)

Back
Topp