Eggløsning hormonell styrt fryseforsøk

mammatilen_90

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Oktobergull 2022
Hei,

Jeg var på ultralyd syklus dag 10. Da var ledende folikkel 25mm og på andre siden 16mm. Jeg hadde slimhinne på 18mm.

Har tatt digital eggløsningstest hver dag siden syklus dag 7 (er nå på dag 12). Tatt kun på morgenen slik klinikken anbefaler. Til info så er min syklus på 25/26 dager.

Testene er bare negative. Trodde kanskje siden ledende folikkel var såpass stor at eggløsning var rett rundt hjørnet? Kan det skje at man ikke får eggløsning? Eller at jeg går glipp av den når jeg kun tester på morgenen? Testet forrige syklus og da viste den positiv.

Er så bekymret for at det ikke skal bli noe av dette forsøket og vi må vente enda lenger :(

Clearblue digital (rosa) slik jeg ble anbefalt av st. Olavs. Testet dem forrige syklus for å dørge for at jeg fikk det til og de fungerte.

Ok, men bra. Det var de jeg ville anbefale. Da kommer den nok snart!

Jeg hadde gått glipp av mitt fryseforsøk om jeg bare hadde brukt strimler, for de ble aldri positive den syklusen (første gang jeg har opplevd). Heldigvis slo den digitale ut :)

De digitale er veldig nøyaktige og det er riktig å bruke dem om morgenen. Om du er usikker kan du alltids ta en til senere på dagen, så lenge du har nok tester.

Håper du snart får positiv test!

Jeg fikk positiv i går :hilarious: testet først på morgenen kl 06:30.. Så tok jeg en til kl 13.00 etter jeg snakket med klinikkene og da var den positiv! Så nå blir det innsett på onsdag :happy:

Back
Topp