Eggløsning hjelp!

Bkno7664582

Blir kjent med forumet
Hei!

Noen som har noen gode tips?

Hatt regelmessige mens de siste tre syklusene, så vil anta at jeg har eggløsning! Jeg begynte å blø bittelitt (første dag i sist mens) rundt 23:30 31 desember. Så nesten på tippet til å bli 1 januar! Hvis jeg tar 31 som første dag skal jeg ha eggløsning 14 januar, hvis jeg tar 1 januar er det i dag, 15 januar!
Startet å teste eggløsning onsdag forrige uke, har ikke konmet positiv test enda. Heller ikke i dag, 15 januar!

Hjelp - noen som har noen tips??

Hei!

Noen som har noen gode tips?

Hatt regelmessige mens de siste tre syklusene, så vil anta at jeg har eggløsning! Jeg begynte å blø bittelitt (første dag i sist mens) rundt 23:30 31 desember. Så nesten på tippet til å bli 1 januar! Hvis jeg tar 31 som første dag skal jeg ha eggløsning 14 januar, hvis jeg tar 1 januar er det i dag, 15 januar!
Startet å teste eggløsning onsdag forrige uke, har ikke konmet positiv test enda. Heller ikke i dag, 15 januar!

Hjelp - noen som har noen tips??

Ikke gi opp. Bare fortsett å teste. :)
Jeg hadde EL cd 14 en måned og så cd 25 den neste. Noen ganger kan det ta litt tid bare.

Er i eksakt samme situasjon! Fikk TR 31. desember jeg også, og ingen utslag på EL-tester ennå.. :confused: Legger inn aksjer annen hver dag og håper at vi treffer på et eller annet tidspunkt. Har bare en test igjen så tenkte å ta den i morgen tidlig... Super emosjonell i dag da, så kanskje det nærmer seg! :happy:

S
Er i eksakt samme situasjon! Fikk TR 31. desember jeg også, og ingen utslag på EL-tester ennå.. :confused: Legger inn aksjer annen hver dag og håper at vi treffer på et eller annet tidspunkt. Har bare en test igjen så tenkte å ta den i morgen tidlig... Super emosjonell i dag da, så kanskje det nærmer seg! :happy:

Så "bra" at det ikke bare er meg! Vil jo anta at det bør komme snart, evt så tenker jeg at jeg er infertil og andre vonde tanker kommer fort Uff... vi får håpe på det beste :-)

S

Så "bra" at det ikke bare er meg! Vil jo anta at det bør komme snart, evt så tenker jeg at jeg er infertil og andre vonde tanker kommer fort Uff... vi får håpe på det beste :)

Neida infertil er du nok ikke! Jeg har allerede vært gravid (mistet riktignok i uke 16), så skal ikke ha noe å si på sjansene for å blir gravid vil jeg tro. Vi får bare prøve å være tålmodige noen dager til! :joyful: Selv om det er ultravanskelig..

Neida infertil er du nok ikke! Jeg har allerede vært gravid (mistet riktignok i uke 16), så skal ikke ha noe å si på sjansene for å blir gravid vil jeg tro. Vi får bare prøve å være tålmodige noen dager til! :joyful: Selv om det er ultravanskelig..

Jeg har en datter som snart er 4 år, så har klart det en gang før - men føler jeg er mye mer skeptisk til denne prosessen med 2 mann - vi krysser fingrer og tær!

Du kan jo ha kort lutealfase? Jeg har det, og på en 30-dagers syklus har jeg EL tidligst dag 18.

Har du testet etter EL tidligere også, eller er det første syklusen du gjør det? I så fall kan det kan jo hende EL er senere i syklusen enn du tror? Det er bare å fortsette med testingen. [emoji5]

Har du testet etter EL tidligere også, eller er det første syklusen du gjør det? I så fall kan det kan jo hende EL er senere i syklusen enn du tror? Det er bare å fortsette med testingen. [emoji5]

Første syklusen med testing :-) ja, det kan jo være - jeg forsøker å teste videre! Takk :-)

Da kom min positive EL-test i dag! :happy: Kan hende den ville blitt enda sterke i morgen men har ikke flere tester, så får legge inn aksjer i dag og noen dager til fremover ;)

Tester på ettermiddagen, siden det er det som står på bruksanvisningen på stripsene jeg bruker :)

I dag fikk jeg blinkende smilefjes på CB dobbelhormon! Bør jeg ha sex hver dag? Mannen jobber vekk - så må rett og slett kjøre et stykke for å nå han :-)

I dag fikk jeg blinkende smilefjes på CB dobbelhormon! Bør jeg ha sex hver dag? Mannen jobber vekk - så må rett og slett kjøre et stykke for å nå han :)
Mener det holder med annenhver, så burde du også være forberedt på å dra ut når fast smilefjes kommer også :-)

Back
Topp