Eggløsning + feber = ufruktbar?

Speedsjarken

Gift med forumet
Noen som vet om det har noe å si at man er syk rundt eggløsning? Hadde forkjølelse i dagene rundt og etter med et par dager feber (38.7 på det meste, noe som er mye for meg som har 36.1 i normaltemp ).

Hørte at man ikke var like fruktbar når man er syk...
 
Jeg vet at tempen skal stige når man har el.
Det er jo et tips som sier at du skal måle deg morgen og kveld et par dager før, så når tempen stiger har du el[:)]
 
ORIGINAL: 1storog1imagen

Jeg vet at tempen skal stige når man har el.
Det er jo et tips som sier at du skal måle deg morgen og kveld et par dager før, så når tempen stiger har du el[:)]

jess, men den stiger nok ikke til 38, 7:) men ellers signerer jeg deg altså...
aner ikke om det går utvoer fruktbarheten, men dytter for deg!
 
Jeg var syk da jeg ble gravid - og jeg har flere år som prøver bak meg!

Altså, hvis man propper seg full av NSAIDs (som ibux) så blir livmorslimhinnen porøs, så det er dårlig ide. Men jeg har hørt at kroppens immunforsvar gjerne kan være litt "nede", for da reageres det ikke like sterkt på det fremmedlegemet som et befruktet egg faktisk er.

Såem... Sikkert individuelt og situasjonsavhengig. [:)]
 
Neida man er ikke ufruktbar, men kroppen har kanskje litt annet fokus. Når det er sagt er vel sjansene ganske gode likevel. Men temperaturmålingen blir ikke rett, for det går ikke an å se om temperaturen stiger eller holder seg høyere når man har feber.
 
Lykke til!
 
Jeg var møkk forkjøla og hadde feber da jeg blei gravid.
 
ORIGINAL: Fjärild

Jeg var syk da jeg ble gravid - og jeg har flere år som prøver bak meg!

Altså, hvis man propper seg full av NSAIDs (som ibux) så blir livmorslimhinnen porøs, så det er dårlig ide. Men jeg har hørt at kroppens immunforsvar gjerne kan være litt "nede", for da reageres det ikke like sterkt på det fremmedlegemet som et befruktet egg faktisk er.

Såem... Sikkert individuelt og situasjonsavhengig. [:)]


tror jeg tok 2 paracet og 2 ibux i hele den perioden, så ikke så masse med andre ord, kun som febernedsettende :)
 
ORIGINAL: 1storog1imagen

Jeg vet at tempen skal stige når man har el.
Det er jo et tips som sier at du skal måle deg morgen og kveld et par dager før, så når tempen stiger har du el[:)]


Ja det vet jeg, men jeg var jo sjuk så lurer ikke på det med temperatur, men om man blir mindre fruktbar av feber og sykdom :)
 
Jeg var forresten frisk da egget evt festet seg, skal ha mens på lørdag :) Er ganske sikker på at EL var den 12, har 30/31 dagers syklus og El er alltid den 12. og mens alltid den 24 :)
 
DYtter litt :D
 
Back
Topp