Kiro91
Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hei. Jeg mistet i sa 7+2 forrige tirsdag og bare venter på å begynne å prøve igjen. I går sluttet jeg å blø og testene (både hcg og el) er allerede ganske svake. Det er rart og sårt å følge med på tester som blir svakere etter å ha fulgt med på det motsatte.
Da jeg hadde MA i 2022 blødde jeg i nesten en måned og fikk el en stund etter det. Håper at det at jeg har sluttet å blø er et godt tegn og at kroppen snart spiller på lag igjen. Pleier å få el rundt dag 18-21 +/-, så tror jeg må vente en stund, men krysser alt for det motsatte.
Hvor lang tid tok det før du fikk eggløsning etter SA og hvor lang syklus er vanlig for deg?
Da jeg hadde MA i 2022 blødde jeg i nesten en måned og fikk el en stund etter det. Håper at det at jeg har sluttet å blø er et godt tegn og at kroppen snart spiller på lag igjen. Pleier å få el rundt dag 18-21 +/-, så tror jeg må vente en stund, men krysser alt for det motsatte.
Hvor lang tid tok det før du fikk eggløsning etter SA og hvor lang syklus er vanlig for deg?