eggløsning etter p-piller

x1x*Flash*

Andre møte med forumet
Hei alle! Er ganske ny her... Og har ikke hele kontrollen på alt med p-piller, EL og TR. Sluttet på pillene for en uke siden. Det jeg har forstått er at pillene hindrer eggløsning.. hvor lang tid vil det ta før den kommer tilbake? Har lest/hørt om flere som må vente kjempelenge før de får tibake TR, og da lurer jeg også på: går det an å ha EL uten å få TR??(si ja da...[8D])
Hilsen ei som virkelig er verpeklar [:D]

Takk for svar! Har vel egentlig heller aldri hørt om det, hehe, men da håper jeg på stabil syklus, Fort!! [:D]

hihi, ja, sant.. men sitter her med TR nå så SÅ heldig er jeg ikke... [:'(] Men krysser fingrene for om et par uker... [8|]

oi... slik som jeg stresser med beibitankene kommer jeg nok aldri til å få eggløsning igjen [&:] får prøve å roe meg ned litt, så får den komme når den vil...! [;)]

Årh... slike ting jeg egentlig ikke vil høre, hehe... Er kansje ikke den mest tålmodige når det gjelder venting!! Men men, en vet ikke, får håpe jeg er heldig [;)]

har gått sammenhengende litt over et år nå... brukte trinordiol. Har det noe å si hvelket merke en har brukt? Kan noen merker føre til at det tar lengre tid før EL kommer tilbake?

nei jeg bare lurte på om det var en kombinasjonspille eller ikke... Om du bare har gått et år skal nok dette gå bra tror jeg... Jeg brukte trinordiol i 3 år og yasmin i 2 år... Og jeg sliter som sagt... Men da tror jeg det skal ordne seg for deg [:)] Hvor gammel er du?

Født i 82 jeg også [:)]
Alså... har gått på pillen i 4-5 år... med noen pauser innimellom (så treg med å skaffe meg nye hver gang de er oppbrukt [8D]). Har brukt yasmin tidligere, håper ikke det har noe å bety...
Det dumme er at jeg ikke husker noe ang syklusen,TR og EL, fra de oppholdene, tenkte jo ikke noe over det da [&:]

Nei da må du nok bare smøre deg med tålmodighet og vente å se. Er jo ikke sikkert du må vente lenge i det heletatt [;)] Mange som får vanlig syklus igjen med en gang... Så du får bare vente å se... [:)]

Takk takk [:D]
Er noe av det samme jeg gjorde... ikke midt på brettet da, tok Kun 2 piller på det nye. Men allikevel kom TR noen få dager etter... Dvs at jeg nå har hatt TR på besøk 9 av 14 dager!!! Hun liker meg litt for godt [:@]
Håper jeg er like heldig som deg [:D]

Den blødningen man får etter pilleslutt er som regel en pilleblødning.. Altså ikke ordentlig mensen.... Men den neste blødningen du får skal være ordentlig mensen [:)] Lykke til.... Tante rød er kjent for å være ganske så uhøflig her på forummet hehe...

Hei Flash!

Jeg har fått tilbake mensen etter pilleslutt 40 dager etter siste pillemens. Er selv veldig spent på om syklusen min blir normal og kortere neste måned.

Tror nok du får eggløsning som vanlig når du først har hatt en vanlig mens. Venninna mi fikk beskjed hos legen om at "Du som er så ung, legger egg uansett"- tror nok det gjelder deg også!

Lykke til!

henger meg på her:
jeg gikk på p-piller uten stans i nesten ti år, EL var i gang igjen måneden etter...
brukte microgynon på slutten, marvellon før det og trinordiol først (fikk mellomblødninger av den).

Vær tålmodig og så skal du se [:D]

Back
Topp